من مكتوب

April 21, 2008

قسمت دوم David Deangelo

Filed under: مخالف من — saeedlog @ 3:09 pm

ديويد معتقده برخلاف پسرا ، دخترا چندان در مورد قيافه پسرا وسواسي نيستن . به عبارتي اين مسئله در درجه چندم اهميت قرار داره . ولي خوب متاسفانه پسرا اولين چيزي كه در برخورد اول با دخترا به ذهن شون مي رسه اينه كه آيا دختره از قيافه ام خوشش اومده يا نه ؟
…….
ديويد عقيده داره كه روش هاي كليشه اي اغوا كردن يه دختر ، مثل شيرين زباني هاي افراطي ، هديه دادن هاي خيلي زياد از ديد دختران روشهايي تصنعي و غير امن محسوب مي شه و پس از مدتي جذابيت اش رو از دست مي ده .
…………..
ديويد عقيده داره كه “attraction isn`t a choice ” . يعني زنان رو نمي شه وادار كرد كه از يكي خوششون بياد يا از يكي خوششون نياد . يا اينكه اونها رو متقاعد كرد كه مثلا من ارزش اين رو دارم كه از من خوشت بياد . نه . اين طور نيست . بلكه زنان به صورت خودكار اگر صفاتي چون اعتماد به نفس ، خوش قلبي ، با مزه بودن و استقلال رو در يك شخص ببينند از اون فرد خوششون مي ياد .
……………………….
اينجا ميخوام يه نكته مهم رو هم در مورد ديويد بگم كه ديويد معتقده تمام توصيه هايي كه توي كتابش كرده صرفا جهت اينه كه بتونن مردا يه زن رو به سمت خودشون جذب كنند ولي اين توصيه ها براي ادامه رابطه ( منظورم يه رابطه پايدار بلندمدت ) ممكنه جواب نده و اونجا شما بايد از متدهاي ديگه اي كه معمولا مشاورين خانواده با تجربيات بسياري كه در اين زمينه دارند اين متد ها رو معرفي مي كنند استفاده كنيد .

اين ها صرفا كلياتي بود در مورد ديويد ولي جزئيات رو زماني كه ترجمه كتاب معروف ديويد رو شروع كردم براتون مي گم . البته آوردن اين اطلاعات اينجا به اين معنا نيست كه خودم استادي در زمينه دختر بازي هستم و معمولا با دخترايي دوست مي شم كه اونا رو دوست دارم و يا اينكه تمام صفاتي رو كه ميخوام رو دارند . نه .ولي بعدا بهتون بيشتر در مورد خودم توضيح مي دم .

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

