من مكتوب

April 21, 2008

چند تا نكته اخلاقي

Filed under: مخالف من — saeedlog @ 4:09 pm

والله من قصد نداشتم كه وبلاگم به اين سمت كشيده بشه ولي فعلا گويا تو همين فازم و خوب نمي تونم خودم رو عوض كنم . پس اگه هي دختر دختر ميكنم فكر نكنيد كه خيلي برام مهم هستن و از اين جور حرفا . نه . فعلا تو فازشونم . ولي خوب . موقته .
…………………….
نكته يك : هر وقت پاي تلفن احساس كرديد كه دختر مورد علاقه تون رفتارش عوض شده و شو خي شوخي دعوا كردين با هم . بدون كه يا يه دختري بغل دستش نشسته بوده و يا اينكه قبلش با يه دختري در مورد شما با اون صحبت كرده و الان تو همون حال و هواست .
……………………
نكته دو : اگه با يه دختر قهر كردين و اون دختر به مدت بيست و چهار ساعت با شما هيچ گونه تماسي ( اعم از ميل ، آف ، اس ام اس ، تماس و … ) نگرفت بدونيد كه به غير از شما يكي ديگه رو هم داره . چون هر چقدر هم كه شما اون رو رنجونده باشيد تحمل دخترا در زمان قهرهاي پفكي زمان دوستي يك دهم پسراست و نمي تونن دوري رو تحمل كنن .
………………….
نكته سه : اگه يك دختري كه قبلن باهاش دوست بودين و دوستي تون هم نزديك بوده به شما پيش نهاد كرد كه با يكي از دوستاش دوست بشين هيچ وقت قبول نكنين . چون مطمئن باشين كه آخرش جز يه خرج الكي و يه عالمه اعصاب خردي هيچي عائدتون نمي شه .
……………………
نكته چهار : سعي كنيد در لحظه فكر كنيد و تصميم بگيريد . مي دونم خيلي كار سختيه ولي با مقداري تمرين كردن درست مي شه . مثلا اگه در فاصله ده متري تون يه دختر فوق العاده دلربا ديديد و در اون زمان هيچ دختر ديگه اي هم نداشتيد در دادن پيش نهاد به اون دختر ترديد نكنيد و همون لحظه كه جلوتونه بريد و بهش شماره بديد و بهش بگيد كه خوشحال مي شين اگه اون پيش نهاد دوستي شما رو قبول كنه .
(معمولا يكي از ايرادهاي ما پسرا همينه كه از زماني كه از يه دختر خوشمون مي ياد تا زماني كه تصميم مي گيريم بريم جلو و ابراز وجود كنيم يه فاصله زماني زيادي مي افته كه متاسفانه در همين فاصله مرغ از قفس مي پره ) .
……………………
نكته پنجم : فعلا چيزي به ذهن ام نمي رسه ولي ادامه نكات رو در پست هاي بعدي بهتون مي گم . اينها برداشت هاي خودم از رابطه با دختراست . نكات بومي

1 Comment »

  1. سلام سعید آقای …
    خیلی هم فکر می کنم که شما….واقعا که
    از شما بعید بود….
    ضمنا من پسر بده ندارم تو زندگیم
    پرچونه هم خودتی
    نکاتت هم اصلا به درد نمی خورند
    من هم عمرا کم نمیارم

    Comment by نفیسه — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

