من مكتوب

April 21, 2008

??????????what women want

Filed under: مخالف من — saeedlog @ 2:06 pm

شايد صحبت كردن در مورد دخترا اصلا قشنگ نباشه . منظورم شنيدنش از زبون يه پسره .
مي گن فرويد در سن هشتاد و خرده اي فوت كرد و توي يكي از مقالاتش (شايد هم كتاباش ) نوشته بود كه برام فقط يه سئوال باقي مونده و اونم اينه كه ” زنا چي ميخوان ؟”
چند روز قبل داشتم فيلم “Blowup” آنتونيوني رو ميديدم . يه جاي فيلم شخصيت اول فيلم رفت سراغ يه دختري و به زور لباسش رو كشيد پايين . من اون لحظه با خودم گفتم كه به احتمال زياد سكانس بعدي ما شاهد حمله وحشيانه دختر به پسر و قتل پسرك به دست دخترك خواهيم بود . ولي خوب در كمال ناباوري ديدم كه دختره بعد از نشون دادن كلي اخم و جيغ و ناله هايي كه بيشتر شبيه گريه مي موندن شروع كرد به خنديدن و بعدشم …. .
(سناريوي اول )
چند روز قبل هم من با يكي از دوستهاي دخترم بهم زدم ( البته اون بهم زد . چون خانم رفتن مكه و خلاصه كلي وجدان درد مي گيرن كه به بنده اس ام اس مي دن و اس ام اس مي گيرن ) . من كه خيلي ناراحت بودم يه جورايي داشتم خودم رو متقاعد مي كردم كه حق داره با من اينجوري رفتار كنه ولي روز بعدش با هم يه ساعت تلفني صحبت كرديم و بعد از خداحافظي بهم اس ام اس زد كه تو همه حرفا رو زدي ولي حرف اصل كاري رو نزدي . نمي دونستم منظورش چيه ؟ ازش پرسيدم و اون گفت كه من بايد بهش ميگفتم كه دوسش دارم .( سناريوي دوم )

…………………………………….. حالا شما به بنده بفرماييد كه اين خانوماي محترم چي ميخوان ؟ اصلا چطوري مي شه راضي شون نگه داشت ؟ ( البته اميدوارم راه حل هاي كليشه اي مثل ازدواج رو ذكر نكنين كه خودم همه شون رو فوت آبم )

ميخوام از اين به بعد يه شخصيت اي رو بهتون معرفي كنم كه فكر مي كنم پسراي ايراني بايد هر چه زودتر باهاش آشنا شن و اون شخصيت كسي نيست جز “David Deangelo”
تو پست بعدي در مورد اين نابغه دختر بازي بيشتر مي گم و شما رو با افكار و متدهاش بيشتر آشنا مي كنم .

1 Comment »

  1. سلام عزيزم عزيزم سلام نويسنده ي وبلاگم شو والسلام

    Comment by عليرضا — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

