من مكتوب

April 22, 2008

بيكاري هم درديه ها

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 11:16 am

خيلي بيكارم.
نميدونم شايد شما از اونهايي هستيد كه از خروس خون تا بوق سگ يه سره داريد كار ميكنيد و واسه يه ربع خواب آروم له له مي زنيد يا شايدم دانشجو هستيد و از دست درس و كلاس و پروژه به ستوه اومديد و به وضع فعلي من داريد غبطه ميخوريد .
من چهار ماه تا نتيجه قطعي ارشد وقت دارم و خودم رو به هزار در زدم شايد وضع فرق كنه و من بتونم راحت تر اين چهار ماه رو سپري كنم ولي نشده كه نشده . مثلا كلاس زبان . آزمون TOEFL ثبت نام كردم موقع اش 9 تيره ولي اصلا دست و دلم به خوندن نمي ره . يه مدت تو كار فيلم ديدن بودم از اون هم حالم بهم خورد . با دوستا مي رفتيم بيرون اون هم لطف خودش رو از دست داد . حرفا تكراري شد و جاهايي كه مي تونستيم بريم هم ايضا . كتاب ميخوام بخرم پول ندارم . خانواده هم اصلا حمايت مالي اش رو از من بالكل دريغ كرده . با چند تا دختر دوست بودم كه با اونها هم بهم زدم . خلاصه اين بي كاري داره من رو ديوونه مي كنه .
از دوستان عزيزم كه سمپاتي ميكنن با من خواهشمندم يه راهي جلوي پاي من بذارن تا از اين وضع بلاتكليفي در بيام .
دوستدار شما : پول شيرين ايراني

2 Comments »

  1. سلام
    بعضی از مطالبتو خوندم ، بد نبود !
    اون مطلبی که نوشتین( مرد بدون زن…….و زن بدون مرد….) من اینو عکس اون چیزی که شما نوشتین تو یه وبلاگ دیگه خوندم
    اون وبلاگ مال یه خانم بود اینم که مال یه آقاست ، خلاصه نوفهمیدیم کدومش درسته

    در مورد راه حلی که گفتین من هیچی به نظرم نمی یاد آخه خوددمم بیکارم
    موفق باشین

    Comment by kobra — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. سلام
    اول ممنون که به وبم سر زدی و نظر دادی البته ترجمه انگلیسی من درست بود شاید شما درست متوجه نشده باشی
    بعدش هم برای بیکاری هم بهتری کاری که میتوانی بکنی به نظر من اینه که ورزش کنی
    بهترین چیزیه یه دوره ورزش برو خیلی خوبه
    بعدش اگه با تبادل لینک موافقی منون با نام امیدت به خدا باشه لینک کن بهم خبر بده من هم شما رو لینک میکنم
    موفق باشید

    Comment by روح الله — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

