من مكتوب

April 22, 2008

قسمت چهارم Double Your Dating

Filed under: مخالف من — saeedlog @ 3:30 pm

***************اولين شيفت در طرز تفكر *****************
بياين از اولين شيفت در طرز تفكرمون شروع كنيم .در مورد چيزهاييكه دختر مورد علاقه تون نياز داره و ميخواد . اين جوري هم فكر نكنيد كه اين چيزا بايد همان چيزايي باشه كه شما هم نياز داريد و مي خوايد .
هيچ وقت فكر نكنيد كه چيزايي كه دخترا ميخواند اصولا بايد براي شما معني و مفهوم داشته باشه . چون به احتمال زياد بيشترش اصلا به نظرتون منطقي نمي ياد .اين مسئله براي خودم جا افتادنش خيلي سخت و زمان بر بود . تقريبا هيچ كدام از كارايي كه كردم تا در رابطه با زنا موفق بشم از لحاظ منطقي براي خودم هيچ معني اي نداشت ، چون من يه زن نيستم . اما حالا كه مي بينم كارايي كه كردم چطور بارها و بارها و بارها جواب داده مي فهمم كه اصولا مهم نيست كه برام معنايي داشته باشه يا نه . چيزي كه مهمه اينه كه اونا جواب دادن .
بياين يه ذره بيشتر دقيق بشيم تو قلب و ذهن زنانه .
ماده ها ، نرها رو بيشتر اوقات به طور غريزي و طبيعي انتخاب مي كنند ولي در ظاهري انساني و مدرن و حتي اگر يه مرد زني را انتخاب كند . خيلي ها ، اگر چه نه همشون ، دوست دارند كه اين گونه فكر كنند كه آنها بودند كه اجازه دادند كه اين پيوند شكل بگيره .

بنابراين …………. خوبه كه اين موضوع بهش اشاره بشه و وقتي دارين با زنا صحبت ميكنين بگين كه شما انتخاب كننده ايد نه انتخاب شونده .اين چيزا مسائل قوي اي هستن و مهمه كه حتما ذكر بشن .در واقع اين چيزي است كه ممكنه اون در تمام زندگي اش هيچ وقت از هيچ مردي نشنيده باشه . من متخصص گفتن چيزايي هستم كه يه زن هيچ وقت اونها رو نشنيده . من عاشق چيزايي هستم كه اونها هيچ وقت نشنيده اند و باعث مي شه من به شكل دل پذيري در نظرش متفاوت جلوه كنم .
من حتي به زنا مي گم ” من ميخوام يه چيزي بگم ( يا چيزي درباره تو ) كه هيچ كس قبلا بهت نگفته …. ” اين واقعا يك زان را به اوج كنجكاوي مي رسونه و در يك وضعيت پايدار توجه قرار مي ده ( مخصوصا كه در زمان مناسب گفته بشه ) و اگه چيزي كه ميگي به اندازه كافي عميق باشه اونا از اون به بعد تو رو به چشم منبع قدرت روحي فوق العاده اي مي بينند ( زنا عاشق اين جور چيزا هستند )

نظر شخصي ام اينه كه اگه تو به ديگران كمك كني كه درك عميق تري پيدا كنند ، آنها تو رو به عنوان يه پيشوا قبول مي كنند به جاي توجه به اون اطلاعاتي كه تو بهشون مي دي . مهم نيست اطلاعات ات از كجا اومده باشه . مهم اينه كه چيزايي باشه كه شخص قبلا اصلا بهش فكر نكرده باشه ( و به نظرش خيلي عميق بياد )
مثلا يه مثال خوب اينه كه به يه زن HOT كه داره خيلي مغرورانه رفتار مي كنه بگي كه ” تو حتي براي يه دقيقه هم نمي توني من رو خر كني عزيز دلم . ” :دي

………………..(ادامه داره )

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

