من مكتوب

April 24, 2008

فري گيت

Filed under: خاطرات — saeedlog @ 10:57 am

قبلاها(منظورم زماني بود كه هنوز با فري گيت اشنا نشده بودم ) هر سايتي رو مي رفتم فيلتر شده بود . اركات فيلتر شده بود. فيس بوك فيلتر شده بود . بي بي سي فيلتر شده بود . حتي سايت هاي صكصي !!!!!!!!! هم فيلتر شده بود . خلاصه همه درها بسته بود . روز آنلاين رو ميخواستم بخونم اونم فيلتر شده بود . خلاصه هيچ منبع سياسي بدرد بخوري كه سرش به تنش بيارزه درش باز نبود و دولت مكرمه !!!! درش رو چهار قفله كرده بود بد رقم . سايت هاي صكصي كه يكي از تفريحات سالم !!!!!!!!! منه هم كلا بسته شده بود و خوب از وضعيت جديد ياهو مسنجر هم كه مطلع هستين . ديگه لطف سابق اش رو نداره . خلاصه همه جا درهاي بسته بود . بدجوري تو اندروني محبوس شده بوديم و راه برون رفتي هم نبود . اما ……….

مي دونم الان خيلي كنجكاويد و ميخوايد بدونيد كه ميخوام مطلبم رو چطوري تمومش كنم . اكي . مي گم بهتون . يه روز كه با حالت درماندگي داشتم از خاطرات عيدي كه گذشت به يكي از دوستام مي گفتم و اين كه چقدر تعطيلات مزخرفي بوده بهم گفت چرا نرفتي اينترنت . كلي مطلب جالب واسه عيد وجود داشت و برام مثال هايي از سايت هايي اورد كه مطمئن بودم كه فيلتره و خوب از اونجا كه خود فيلترشكن ها هم مدام فيلتر مي شن و اصلا حال و حوصله آپديت شدن در اين زمينه رو ندارم امكان بازشدنشون نبود . بهش ماجرا رو گفتم و اون …………………………………….
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بهم آدرس يه معجزه رو داد . نرم افزار كوشولو و صد كيلو بايتي فري گيت . از اون به بعد تمام درهاي بسته به روم باز شدن . تمام سايت هايي كه مواجه شدن با درهاي بسته شون عقده اي ام كرده بود ديگه همه شون باز شده بود . خيلي خوشحال بودم . اونقدر خوشحال كه چند تا جيغ بلند زدم . تمام سايت هاي سكسي ايراني كه خيلي وقت بود داستان هاشون رو نخونده بودم . تمام سايت هاي خبري و تحليلي سياسي كه آرزوم بود يه روز بدون فيلتر بازشون كنم و آخرش هم روزنامه مورد علاقه ام . روز آنلاين . روز آنلاين رو بيشتر به خاطر كارهاي ابراهيم نبوي و نيك آهنگ كوثر دوست دارم و خوب خلاصه اين كه آدم هايي كه توش مي نويسن رو دوست دارم .

فري گيت تو عشق مني : دي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 Comments »

  1. متاسفم

    اره خیلی متاسفم

    Comment by دانیل — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. من اصلا متاسف نیستم

    Comment by وب نوشته های یک جوان — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. مرجع روزانه دانلود رایگان کتاب و مجلات الکترونیکی

    بدون شک با مراجعه روزانه ، شما نیز موضوع مورد علاقه خود را از بین هزاران عنوان کتاب و مجلات یافته و دانلود خواهید کرد.

    همچنین با استفاده از بخش " کسب درآمد واقعی و آنلاین برای وبلاگ و سایت شما " از طریق ثبت نام آنلاین برای خود کسب درآمد نمایید.

    Comment by ebook4us — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

