من مكتوب

May 1, 2008

متدهاي شلم شوربا

Filed under: اظهار نظرها — saeedlog @ 5:58 pm

اين چيزي كه ميخوام بنويسم رو ايده اش رو از روي كاراي يكي از دوستام گرفتم . كاوه يكي از دوستامه كه براي خودش صاحب سبكه در زمينه دختر بازي .ولي نكته جالب اينه كه متدهاي كاوه خيلي محدوده و در يك محدوده خاصي از صفات انساني جواب مي ده . مثلا اگر دختره خيلي خوشگل باشه ممكنه جواب نده و يا اينكه اگر سن اش بيشتر از بيست و پنج باشه صد در صد جواب نمي ده . نمي خوام بگم كه كاوه داره اشتباه مي كنه ، ميخوام بگم كه سبك كاوه يك سيستم جامع نداره . متدش بيشتر بر پايه punk بازي و تيكه هاي استادانه و جذابه ( خود كاوه خيلي باهوشه و به همين خاطر مي تونه چنين تيكه هاي استادانه اي رو بندازه ) . يه ايرادي كه به نظر من متد كاوه و متدهاي خيلي از ماها داره اينه كه اصلا عميق نيستند . مثلا كاوه هيچ وقت تلاش نمي كنه درك كنه طرف مقابلش چه soft point هايي داره و از طريق اونها نفوذ كنه به قلب و ذهن دختر ، بلكه كاوه سعي در جذاب نشون دادن خودش داره تا به نوعي دختر جذب بشه و از اين طريق كاوه به خواسته اش برسه ( اگه بخوام تشبيه كنم به كار پزشك هايي تشبيه ميكنم كه يه نسخه پر قرص و كپسول به مريض مي دن و بالاخره يكي از اين دارو ها بيمار رو مداوا ميكنه . ولي به هر حال داروهاي ديگه كه بيمار مصرف كرده عوارض جانبي دارند و اين عوارض جانبي مانع از يك رابطه سالم و طولاني مدت بين كاوه و دوست دخترش مي شه )

من بحث ام روي سيستم جامع دختر بازيه .مثلا نمي شه همه جا از تاكتيك عشق و عاطفه استفاده كرد ، يا از تاكتيك خشن و مردانه . يا همش ناز طرف رو كشيد و يا اينكه همش بي محلي كرد . تمام اين تاكتيك ها اگر در قالب يك سيستم جامع تعريف نشه و محل استفاده شون مشخص نباشه نتيجه عكس مي دند .

يكي از مشكلات ما پسرا اينه كه اساسا نمي دونيم دخترا رو واسه چي ميخوايم (هدف اصلي لذته ولي اين كه مصاديق لذت چي ها هستن و ما با كدوم هاشون راحت تريم براي آدم هاي مختلف متفاوته ) . مثلا اگر دختري رو براي داشتن صرفا يه رابطه جنسي ميخوايم و دختره هزار بار تاكيد كرده كه اهل اين برنامه ها نيست ديگه اصرار كردن و پول تلفن و sms دادن الكي معنا نداره و يا اگر يك دختري محدوديت هاي اجتماعي خاص خودش داره ، مثلا از يك خانواده مذهبي اومده و راه انداختن اش نياز به زمان داره ، بايد يك زمان بندي دقيق و طولاني مدت داشت و عجله كردن در اين مورد جواب معكوس مي ده .

در ايران دختر بازي يك مقوله پيچيده و ظريفه و اگر خيلي پولدار نيستيد و چهره و تيپ آنچناني هم نداريد بهتره انتظار نداشته باشيد كه بدون برنامه ريزي دقيق نتيجه خوبي بگيريد .

ضعف هاي شخصيتي خيلي از ماها مانع از اين مي شه كه نتيجه درست و حسابي بگيريم ، مثلا من امروز پارك ملت بودم . نصف پسراي پارك براي پيدا كردن دختر اومده بودند و يك چهارم دختراي اون پارك هم براي پذيرش يك رابطه دوستي آمادگي كامل داشتند ، تازه هيچ گونه پليس و مانعي هم وجود نداشت ولي چرا حتي يك مورد هم رابطه شكل نگرفت اونجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اينها همه ريشه در ضعف هاي ما پسرا داره كه بايد از طريق تمرين كردن اونها رو برطرف كنيم .

چرا ما پسرا هيچ وقت نمي آييم و بر پايه شخصيت خودمون يك سيستم جامع دختربازي براي خودمون تعريف كنيم ، مثلا من خودم هر تيكه از نظام دختر بازي ام رو از يك تيكه از يك فيلم گرفتم و هيچ وقت در مورد درستي يا نادرستي شون فكر نكردم ، يا مثلا خيلي از دوست هاي من آويزون دوستاشون مي شن و مي رن از كارهاي اونا تقليد مي كنن . در صورتي كه معلوم نيست متدهايي كه براي يكي جواب مي ده براي ديگري هم جواب بده . مثلا اگه محمدرضا گلزار بياد و به يك دختر بگه “جيگرت رو بخورم ” ، شك ندارم دختره جيگرش رو دو دستي تقديم مي كنه به گلزار ، ولي من اگه چنين حرفي بزنم بهم ميگه : من جيگرم رو به سگ بدم بخوره بهتر از اينه كه بدم تو بخوري : دي

بعدا بيشتر در مورد اين مسئله صحبت مي كنم و اميدوارم بتونم يك خرده بيشتر در مورد اين نظام جامع دختر بازي بنويسم و تنوير افكار كنم :دي : دي

9 Comments »

  1. یکی ازبزرگترین معضلات جوانان هم وطنت وحل کردی ازت ممنونم!!!

    Comment by عدالتخواه — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. عدالت خواه عزيزم ، ممنون از كنايه تلخ ات .
    ولي من قصدم اينجا حل كردن مشكلات اجتماعي مردم نيست . بيشتر چيزايي كه مي بينم و برام مي شن علامت سئوال و روشون يه خرده فكر مي كنم رو ماحصلش رو مي ريزم اين تو .
    به هر حال خيلي از جواناي ما هستن كه طفلي ها ميخوان كاراي بزرگ بكنن تو زندگي شون ولي از پس رفع نياز ساده اي مثل ….(غريزه جنسي ) بر نمي يان در نتيجه كلي افسرده مي شن .

    Comment by پول شيرين ايراني — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. ممنون که سرس زدی به ما. بازم بزن.

    Comment by خواب خوش روزگار — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. ببخشید نامزد من چه شوخی کرد که من بهش بگم دیگه نکنه ؟؟؟؟

    Comment by شیرین — August 6, 2008 @ 12:20 am

  5. واي شيرين . شما دخترا چه قدر خنگول تشريف دارين
    يادته نوشتم كه " عشق شبيه يه شوخي بي مزه است كه آدم هاي عاقل رو هيچ وقت نمي خندونه " بعدش تو گفتي كه چه جالب . رابطه من و نامزدم هم با يك شوخي شروع شد . بعدش من هم برات كامنت گذاشتم كه ان شاء الله صد سال با هم ديگه خوشحال زندگي كنين و بعدشم به نامزدت بگو ديگه از اين شوخي ها نكنه

    Comment by پول شيرين ايراني — August 6, 2008 @ 12:20 am

  6. سلام… متوجه نشدم مشكل قالبم چيه!
    مي شه بگيد؟

    Comment by ستاره — August 6, 2008 @ 12:20 am

  7. عميق !!! نوشته هاي عميق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چيزهاي زيادي هست كه هنوز ميشه بهشون فكر كرد ومتاسفانه ما هنوز درگير مسائلي هستيم كه … نمي دونم !
    پارك ملت رو فارغ از آدماش دوس دارم فارغ از دخترا وپسراش … اينطوري پارك با آدم صميمي تره !
    امتحان كن يه بار!

    Comment by نیست — August 6, 2008 @ 12:20 am

  8. مرسي جناب…
    اگه تشريف داريد آي دي تونو بديد ببينم چي مي گيد.
    كلي حرف دارم.

    Comment by ستاره — August 6, 2008 @ 12:20 am

  9. خیلی جالب انگیز ناک بود .روی موضوع تابویی کلیک کردین.حداقل برای من خیلی تازگی داشت و جالب بود.به نظر من نوع رابطه ها در ایران مشکل دار است.اکثر مواقع سر دخترا کلاه میره.البته من هیچ تجربه ای ندارم و فقط نظرم رو میگم .

    Comment by یه گم شده — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

