من مكتوب

May 2, 2008

در آغوش عشق

Filed under: مخالف من — saeedlog @ 11:51 pm

امروز برام روز قشنگي بود .روز ديدار بزرگترين معجزه زندگي ام

اگر چه در تمام طول تاريخ نظرات افراطي اي در مورد زنان از سوي مردان بزرگ تاريخ ارائه شده اما من اصلا قصد ندارم در اين مورد باز هم شعار بدم .
اين جمله نيچه خيلي معروفه كه مي گه ” به سراغ زنان كه مي روي ، تازيانه را از ياد مبر ”
بگذريم كه خيلي ها معتقدند ” تمام جنگ هاي بزرگ دنيا ، دليل اصلي اش فتنه هاي يك زن بوده ”
و يا اينكه ” از دامن زن ، مرد به معراج مي رود “
و يا اينكه ……………
خلاصه كل عقيده ريز و درشت و ضد و نقيض در مورد زنان گفته شده و البته علت اين كه زنان در مورد مردان توي تاريخ نظر خاصي ارائه نكردند اين بوده كه تاريخ به دست مردان نوشته شده و همچنين تاريخ به دست مردان ساخته شده و زنان اگر هم نقشي داشتند نقشي ثانويه و خيلي كم رنگ بوده ( البته زمان حاضر رو از تاريخ حذف كنيد ). بگذريم

امروز ظهر رفته بودم خانه يكي از دوستاي دخترم (بابا، مامانش رفته بودن مسافرت و اين طفلي رو خونه تنها گذاشته بودن ). البته يه وقت فكر بد نكنيد ، من اصلا به قصد شومي اونجا نرفتم . رفته بودم اين طفلي تنها نمونه . من و عزيز دلم تقريبا دوستي مون داره وارد سال دوم مي شه و از اونجا كه هم من طبع ماجراجويي دارم و هم اون خيلي نترسه ( اگه مشهد بوديد مي فهميديد كه دختراي اين جا حتي از سايه خودشون هم مي ترسن ) ما با هم خاطرات بسياري داريم و تقريبا مي شه گفت هيچ جاي اين شهر نيست كه من و اون با هم نرفته باشيم . شدت علاقه من به اين دختر به حدي بود كه يك بار ازش خواستگاري كردم (بگذريم كه نامرد بي رحمانه جواب رد داد . البته اين جواب ردش باعث نشد كه دوستي مون از هم پاشيده بشه ). خلاصه من خيلي قبولش دارم و برخلاف اون چيزي كه الان ممكنه توي ذهنتون اومده باشه اين دختر خيلي مذهبي يه و خيلي هم اهل مطالعه است و خلاصه مذهب يكي از دغدغه هاي بزرگ زندگي شه و من اولين كسي بودم كه با سماجت تمام وارد زندگي اش شدم و به قول خودش باعث شدم كه اون طعم شيرين گناه !!!! رو بچشه . چند بار از دست من توبه كرد ولي من اون قدر سمج بودم كه مجبور شد توبه شكني كنه ( خدا منو ببخشه!!!!).

كاري ندارم به اين حرفا . چيزي كه ميخوام بگم اينه كه من تمام هفته قبل رو توي يك دنياي سياه و خفه به سر كردم و اون قدر نااميد و افسرده شده بودم كه دست و دلم به هيچ كاري نمي رفت و احساس مي كردم كه خيلي بد شانسم ، و خلاصه اينجا آخر دنياست . ولي ديدن يك دختر . دختري كه از صميم قلب دوستش دارم و طعم شيرين ” دوست داشتن و دوست داشته شدن ” رو باهاش تجربه كردم باعث شد كه الان احساس كنم كه دنيا اونقدرا هم زشت و سياه نيست و خيلي هم رنگي و قشنگه و مطمئنم اين دنياي قشنگ حداقل تا يك هفته باهامه .

زنان زندگي مردان را پر از نور مي كنند .

اين اعتقاد شخصي مه . شايد باهاش مخالفت كنيد ، ولي اگه يك رابطه اي درست بنا بشه ، هر چند كه عرف ما مخالف اينگونه روابطه ، ولي مي تونه خيلي تاثير شيريني توي دنياي دو طرف داشته باشه . فكر نكنم خدا هم با اين مسئله مشكل داشته باشه .

2 Comments »

  1. درود بر پور ايران
    بسيار زيبا و صادقانه نوشتي… من بر اين باورم که زن و مرد هر دو از يک گلند و هيچ فرقي مابينشان نيست…. ايندو براي تکميل يکديگر آفريده شده اند…. و هر آنچه که هست براي تکامل بيشتر است…. هيچکدام به تنهايي کامل نيستند و شديدا نيازمند يکديگر هستند ؛ البته هر نفر تنها نيازمند يک نفر ديگر است نه يک حرمسرا
    بدرود

    Comment by رامين — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. سلام
    با تشکر از دعوتی که ازمن برای بازديد وبلاگت کرده بودی اولين مطلبی که در وبلاگت خوندم به نظر ساده و بی پيرايه می اومد و نشاندهنده اينه که حداقل با خودت روراست هستی و اين خيلی خوبه ولی اميدوارم با اين تفاسير سعی نداشته باشی اصل مطلب را پنهان و يا مخدوش کنی چرا که عشق به هر شکلش زيباست و اين هميشه در مورد زيبائی های صدق ميکنه که خدا در نظر ما آنها را زيبا جلوه ميده. ببين عشق به يک دختر ، موسيقی ، منطقه و يا حتی به يک عقيده زمانی که در کنارش قوطه ور ميشی زيبا و دوست داشتنی است و احساس و ديد آدم را به دنيا متفاوت ميکنه . اميدوارم که خودت را اسير حوس های کوچک و زود گذر نکنی و هميشه سعی کن از عشقت به بزرگی و زيبايی های واقعی ياد کنی و من به تو اين مژده را ميدهم که عشق واقعی با وصال کم رنگ نمی شه و فقط شکلش و نمودهايش تغيير ميکند و آنزمان است که پله های سعادت و خوشبختی به سراغ آدم مياد. ميدونی که يکی دلايل خليفه الله شدن انسان عشق است، عشقی با احساس و درک کامل.
    موفق باشی

    Comment by بهنام کمالی — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

