من مكتوب

May 5, 2008

تا شقايق هست زندگي بايد كرد ….

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 2:43 pm

توي باغچه كوچولوي خونه مون يك درخت گيلاس داريم كه شايد تعداد گيلاس هاش به ده تا هم نرسه . الان دارم از توي پنجره نگاهشون مي كنم و سراسر وجودم رو شادي اي وصف ناشدني فراگرفته .

احساس ميكنم هنوز هم چيزهايي هستند توي اين دنيا كه ميتونند من رو شاد كنند ، تازه مي فهمم چرا سهراب ميگه ” … تا شقايق هست ، زندگي بايد كرد .. “

احساس ميكنم بايد به يه شكلي از اين دنياي پيچيده بورخسي خودم رو رها كنم ، دارم توي هزارتوهاي تاريك ذهنم نابود ميشم ، دنيام به شدت خاكستري يه . بايد بتونم دوباره روي پاهام بايستم ، بايد دوباره “زندگي ” رو تجربه كنم

ادامه ندارد ….

9 Comments »

  1. سلام

    اپ کردمااااا نیخونی؟؟؟؟

    Comment by شیرین — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. سلام
    ممنون ک خبرم کردید. خیلی خوبه. بیان اده و زیبایی دارید. موفق باشید.

    Comment by فریبا مزروعی — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. زندگی کردن اطلا کار ساده ای نیست، مخصوصا اگه بخوای مثل ادم زندگی کنی که دیگی وحشتناکه.
    تنها راه راحت زندگی کردن در حال حاضر از نظر من اینه که کمتر فکر کنی (خیلی کم) و همه چیز رو ساده بگیری.
    سخته!

    Comment by میثم — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. منم گیلاس می خواهم
    سلام
    باز هم مثل همیشه زیبا نوشتی
    من آپ کردم
    منتظرتم

    Comment by آیدا — August 6, 2008 @ 12:20 am

  5. اگرچه درخت گیلاس توی باغچۀ شما مثل گل رز تو حیاط خونۀ ما میتونه چند دقیقه من رو راضی نگه داره که شاید با همین چیزهای کوچک هم بشه خوش باشم.
    ولی افسوس که همچنان من نمیتونم خودم رو راضی کنم که هدف من از زندگی فقط خوش بودنه.
    من هر وقت که هوا بهاری مستم میکنه یا به هیبنوتیزم یک درخت پرشکوفه در میام بلافاصله بسیار غمگین میشم که به قول معروف "این نیز بگذرد" و من این روزهای خوش از عمرم رو بدون هیچ نتیجه ای دارم از دست میدهم.

    Comment by مهدی — August 6, 2008 @ 12:20 am

  6. ممنونم خجالتم نده دیگه….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….….

    Comment by شیرین — August 6, 2008 @ 12:20 am

  7. کاش از این درخت گیلاسایی که به آدم امید می ده تو حیاط خونه ما هم بود !!

    Comment by جودی آبوت — August 6, 2008 @ 12:20 am

  8. ممنونم از بچه ها به خاطر نظراتشون .
    ميثم گفته كه در اين شرايط بهترين كار اينه كه كمتر فكر كني . من هم با اين عقيده موافقم . كاملا موافقم . ولي ايراد اين نظر اينه كه معمولا اين كمتر فكر كردن بايد همراه با يك آلترناتيو باشه . مثلا كاركردن باعث كمتر فكر كردن مي شه . يا خيلي چيزاي ديگه كه باعث مي شن تو كمتر فكر كني . ولي متاسفانه اين آلترناتيوها رو نمي شه توي ايران پيدا كرد به اين راحتي
    مهدي هم حرف قشنگي زده . تقريبا منم بايد بگم كه فقط لحظه اي بود و گذشت . و بديش اينه كه آدما زود به همه چي عادت مي كنند ، حتي به هيپنوتيزم زيبايي ها هم عادت مي كنند .

    Comment by پول شيرين ايراني — August 6, 2008 @ 12:20 am

  9. من عاشق شکوفه های گیلاس هستم.

    Comment by زیبا — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

