من مكتوب

May 6, 2008

توضيح نامه

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 5:44 pm

اول از همه عذر ميخوام از دوستاني كه پست قبليم رنجوندشون . اصلا قصد نداشتم كه برنجونمتون و اصلا هم فكر نمي كردم شاهد اين همه واكنش منفي از سوي دوستان باشم .

من هم مثل خيلي هاي ديگه ، درونم يه خدايي دارم كه هميشه باهاش درد دل ميكنم و هر وقت دچار مشكلي مي شم ازش كمك ميخوام . خداي من ، در واقع همون خداي پيچيده و عالمي يه كه من رو با تمام پيچيدگي ها و رازهايي پايان ناپذيرم خلق كرده و بهتر از هر كسي من رو مي شناسه و من رو درك مي كنه . خداي من يه خداي كله شق نيست كه حرف خودش رو بزنه و اصلا به حرفاي من گوش نده . خداي من ، من رو بهتر از هر كسي درك ميكنه .
اين چيزايي رو كه درباره خداي خودم گفتم واسه اين نبود كه بگم كه خداي من با تمام گناهان من كنار مي ياد . بحثم اصلا اين چيزا نيست . بحثم اينه كه گاهي اوقات يه بازي اي به اسم دين شروع مي شه و در زمان خودش جالبه . اما يه زماني مي رسه كه همه مون بايد داد بزنيم كه ” Game Over ” . ديگه بسه . ديگه اين بازي اصلا براي ما جالب نيست

بي خيال. اصلا نمي خوام بحث ديني اينجا بكنم . اصلا در مقامي نيستم كه از اين بحث ها بكنم . هر چند كه اگر هم بكنم كسي نيست كه من رو سرزنش كنه . توي اين كشور همه در مورد چيزايي كه نمي دونن اظهار نظر ميكنن

به هر حال من رو ببخشيد

8 Comments »

  1. سلام خوبی اگه می خوای آمار وبلاگت بلا بره به http://www.saeidbox.blogsky.com یه سر بزن و کد لینک باکس رو تو قسمت تنظیمات وبلاگت بزار
    بعدش آدرس این لینکت رو تو یه قسمتی تو لینک باکس هست که باید ارسال کنی
    منم تو لینک باکس لینکت میکنم اونوقته آمار وبلاگت طوفانی میشه

    Comment by سعید — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. سلام

    Comment by نامی — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. سلام خوشحال میشم به من سر بزنی
    خواسی لینک کن

    Comment by آفتابی — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. دوست عزیز.
    به نظر من بعضی مطالب خصوصی است و مطرح کردن اون در وبلاگ کار درستی نیست.
    من این رو از روشن فکری نمیدونم که هر حرفی رو به بحث بگذارم.
    از طرفی دین یک بازی نیست، مگه از اول یک چنین نگاهی به اون داشته باشی.

    دین یک جهان بینی است و حتماً یک دین درست در عالم وجود دارد که اگر از اون پیروی کنی بهترین بهره رو از نظام طبیعت می بری. اگرچه من یک مهندس هستم ولی علم رو اصلاً به عنوان یک مرجع بدون تغییر قبول ندارم چون هر سال در حال تغییر ولی دین این طور نیست.

    یک خواهش هم دارم و اون اینه که: یک مطلب در بارۀ واژۀ "ما ایرانیها" بنویسید. چند وقته هر هموطنی که میخواهد یک شکایتی بکنه، می نویسه ما ایرانی ها الیم بلیم بدیم.
    دیگه اعصاب برای من نذاشتند، آخه ما ایرانیها که با بقیۀ آدمها فرق نداریم. اگه با هم همکاری کنیم و هدف خودمون رو پیشرفت ایران بگذاریم میتونیم به ایرانی بودنمون افتخار کنیم وگرنه همونی میشه که هر کی میخواهد هر بدی رو به "ما ایرانی ها" نسبت بده.

    Comment by مهدی — August 6, 2008 @ 12:20 am

  5. سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی دارید موفق باشید

    Comment by محسن دارینی — August 6, 2008 @ 12:20 am

  6. سلام
    خوبی؟
    من دوتا پست فعلی و قبلی رو با کامنتاتون خوندم
    البته با اجازه

    یه نظر من این یه واقعیته که توی جامعه وجود داره و کسی نمیتونه منکرش باشه هرچند که هم زدن این گنداب بو رو بیشتر بلند میکنه اما نمیشه از تعفنی که داره همه گیر میشه چشم پوشی کرد

    این موضوع نه به اون بی اهمیتی و بی تاثیریه که شما گفتید و نه به اون پر اهمیتی و تاثیر روانی که بقیه براتون گفتن و برای اثبات نظرشون از کلمات رکیکی که کمتر از موضوع منفور ( البته از دید اونها) نبود استفاده کردن

    من فکر میکنم وبلاگ داشتن و بحث در وبلاگ جدا از اینکه باید در عرف باشه و همه مسائل اجتماعی رو در نظر بگیره باید به مسائل فارغ از هرگونه پنهانکاری و سانسور رسیدگی کنه و هرکسی میتونه هر چی میخواد بنویسه و کسی حق نداره توهین کنه به دیگری به خاطر سلیقه مثبت یا منفی

    در هر حال من فکر میکنم که باید درباره این موضوع فراگیر بیشتر تحقیق بشه
    از شما هم ممنونم و عذر میخوام که زیاده روی کردم

    Comment by بنفشه — August 6, 2008 @ 12:20 am

  7. سلام
    من امدم (س متخصصين …..ا
    2پست راخواندم
    بعدا مي يام

    Comment by ali — August 6, 2008 @ 12:20 am

  8. اولا در جواب مهدي عزيز بايد بگم من كي گفتم " ايراني ها " .
    فقط يه نظر دادم و اون هم اين بود كه ما توي اين كشور در مورد خيلي چيزا كه سررشته نداريم هم اظهار نظر مي كنيم . مثال هاي فراواني رو هم مي تونم براتون بيارم . آخريش همين نوشته جناب آقاي شريعتمداري در روزنامه كيهان كه بر عليه " آيت الله صانعي " و اظهار نظرشون درباره اجراي حد در زمان غيبت امام زمانه . چون شما آدم مذهبي اي هستيد اين رو مثال زدم وگرنه از اين گونه مثالها در كشور ما فراوانه .

    از بنفشه هم ممنونم كه از بعضي از عرايض بنده جانب داري كردند . وقتي كه توي محيط وبلاگستان نمي شه خيلي مسائل رو مطرح كرد ( مسائلي كه خيلي مهم ان به نظر من ) ، ديگه توي جامعه كه اصلا فكرش رو هم نبايد كرد كه اين مسائل مطرح بشه و براي رفع اش فكري انديشيده باشه .
    شما مثلا به اين عقده اي بازي سردار زارعي ( مجري طرح مبارزه با مفاسد اجتماعي و طرح امنيت اجتماعي ) نگاهي بياندازيد . چرا يه آدمي توي اين سن بايد چنين عمل شنيعي رو انجام بده . به نظرتون بايد بذاريم اين مسائل مسكوت بمونه تا يه روزي خودش رو در قالب يه رسوايي بزرگ مثل سردار زارعي ، نشون بده .
    به هر حال ممنون ام از همه دوستاني كه نظر دادن

    Comment by پول شيرين ايراني — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

