من مكتوب

May 6, 2008

جاسوس هاي احساس

Filed under: مخالف من — saeedlog @ 11:52 am

 
قصد دارم اينجا يكي ازمتد هاي معروف و قديمي دختر بازي مدرن رو براتون باز تعريف كنم و از پتانسيل هاي نهفته درش براتون بگم .

يكي از دوستام معتقده كه اساسا پسراي عالم رو مي شه به دو دسته تقسيم كرد . دسته اول اونايي هستند كه مي تونند شماره بدند و دسته دوم اونايي كه نمي تونند ، اين دوستم معتقده كه اگه توي خونت شماره دادن نباشه تو ديگه نمي توني به كسي شماره بدي  و اساسا اين مسئله يك مسئله ذاتي و ژنتيكي يه و يادگرفتني نيست . من باهاش مخالفم و ميخوام اين روش رو براتون اينجا درس بدم

شماره دادن يكي ازمتدهاي كارا در زمينه دختر بازيه . مخصوصا درجوامعي مثل جامعه ما كه فضاي ارتباط بين دختر و پسر يك فضاي خاكستري و ممنوعه است اين روش خيلي خوب جواب مي ده .
شما قرار نيست با دختر مورد نظرتون صحبت كنيد . صرفا بايد اون رو انتخاب كنيد و پس از اون وارد مرحله تست كردن مي شيد و اگر نتيجه بخش تست كردن مطلوب بود مي ريد و شماره رو به اون شكلي كه من قصد دارم آموزش بدم مي ديد و مطمئن باشيد كه اگر مشكلي پيش نياد شما برنده اين بازي هستند .

يكي از بزرگترين ضعف هاي خيلي از پسرايي كه مي رن دختربازي اينه كه فراموش مي كنن فيدبك بگيرن . بايد حقيقت رو پذيرفت . خيلي از دخترا توي اون موقعيتي كه ما باهاشون برخورد ميكنيم در شرايطي نيستن كه يك رابطه دوستانه جديد رو آغاز كنند . دلائل متعددي هم مي تونه داشته باشه كه مي دونم خودتون همشون رو مي دونيد ، حالا اگه شما بدون فيدبك گرفتن بريد جلو و بخواهيد پيشنهاد يه رابطه دوستانه رو بديد شك نكنيد كه با يك جواب منفي بزرگ روبرو مي شيد كه كل اعتماد به نفس شما رو به يكباره از بين مي بره . پس مراقب اعتماد به نفستون باشيد .
 
روش هاي فيدبك گرفتن :
1.    با حفظ فاصله دنبالش بريد ، بگونه اي كه متوجه حضور شما بشه و بعدش عكس العملش رو آناليز كنيد . اگه احساس كرديد كه حضور شما چندان آشفته اش نكرده بريد جلو و شماره بديد
2.    براي مدتي به چشماش زل بزنيد . يا جوري نگاهش كنيد كه متوجه بشه كه شما تو نخ اش هستيد و بعدش عكس العمل اش رو آناليز كنيد ( روش هاي آناليز رو هم اگه خواستين بعدا بهتون مي گم) ، اگه موافق بود بريد جلو و شماره بديد
3.    موقعيت هاي مختلفي ممكنه بوجود بياد ولي نكته مهم اينه كه شما هميشه فاصله تون رو با اون حفظ كنيد . اين حفظ فاصله باعث مي شه كه اون احساس ناامني نكنه و بتونه  تصميم درستي در رابطه با شما بگيره .
يكي از مزاياي شماره دادن اينه كه دختر را وارد پروسه ” خود مخ زني ” ميكنه ، منظورم اينه كه كاري كه شما بايد خيلي براش تلاش كنيد رو خودش روي خودش انجام مي ده .
خيلي از دخترا در موقعيت هايي كه باهاشون برخورد مي كنيد دور و برشون پر از دوستاشونه و توي اين شرايط اصلا احساس نياز چنداني به پسرا نمي كنن ولي وقتي تنها مي شن شرايط متفاوت مي شه و احساس نياز ميكنن ولي نكته اش اينجاست كه شما در خلوت اونها حضور نداريد ولي اين امكان براي شما وجود داره كه نماينده خودتون رو بفرستيد توي خلوت دخترا . درست حدس زديد . منظورم شماره موبايلتونه .

من قبلا هم اين رو نوشته بودم كه ” متلك انداختن ” مال بازنده هاست و اگه ميخواهيد بازنده نباشيد نبايد از روش جوات و بي ارزش استفاده كنيد . ولي شماره دادن يك روش خيلي باكلاسه و معمولا برنده ها ازش استفاده ميكنن .
سعي كنيد خيلي باشخصيت بريد جلو و اين ديالوگ هاي default   رو بهش بگيد .
” عذر ميخوام . قصد مزاحمت ندارم . ولي خواستم يه چيزي رو باهاتون در ميان بذارم . من الان مدتي يه كه دارم نگاهتون مي كنم و يه احساس عجيبي دارم كه اين احساس رو هيچ وقت قبل اين تجربه نكرده بودم . من ازتون خيلي خوشم اومده و ميخواستم ازتون بخوام محبت كنيد و اين شماره من رو بگيريد . اگه شما هم تمايلي به من داشتيد مي تونيد سر فرصت بهم بگيد . من منتظرتون مي مونم . به هر حال بازم معذرت ميخوام كه وقتتون رو گرفتم . اميدوارم من رو ببخشيد . فعلا با اجازه “

گفتن اين ديالوگ ها وقت زيادي رو از شما نمي گيره  .
مطمئن باشيد اگه اون دختر تمايلي به رابطه با پسرا داشته باشه ، توي خلوت خودش حتما به اين نتيجه مي رسه كه شما ميتونيد اين تنهايي و خلاء رو پر كنيد .

موفق باشيد

 

1 Comment »

  1. Comment by زیبا — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

