من مكتوب

May 7, 2008

اذيتم نكن ……

Filed under: مخالف من — saeedlog @ 2:59 pm

جاتون خالي . من اخيرا ( تقريبا يك هفته اي ميشه ) ، يه دوست دختر خوشگل پيدا كردم و الان در مرحله گفتگو هستيم ، داريم شرايط مون رو بهم ميگيم تا ببينيم آيا ميتونيم رابطه رو شروع كنيم يا نه ؟ ، معمولا اين گفتگوهاي پيش از آغاز دوستي به دو طرف اجازه مي ده كه تا حدودي نسبت به هم آشنايي پيدا كنند و يه حسن ديگه اي هم كه داره اينه كه ، معمولا از خيلي از سوء تفاهم هايي كه شايد در ادامه دوستي ممكنه اتفاق بيفته جلوگيري مي كنه . من چند تا از شرايطي رو كه رد و بدل شد رو اينجا مي يارم .

شرايط من
اولا كه هيچ گونه تعهدي در كار نيست و من اين دوستي رو يك دوستي موقتي مي دونم . از اون جاييكه فعلا اوضاع مالي ام خرابه كافي شاپ و سفره خانه و رستوران و فست فود و …. هم تعطيله . من زياد رمانتيك نيستم . قول بده وقتي كه با مني با هيچ كس ديگه نباشي و احيانا نبينم كه موازي با من ، يكي ديگه رو هم داري تغذيه عاطفي مي كني . من سن ازدواج رو براي يك پسر سن 27 سالگي مي دونم پس اگه در آينده خيلي نزديك اين ذهنيت برات بوجود آمد كه من ميتونم شوهر خوبي هم باشم ، اين فكر رو سريعا توي ذهنت بايد از بين ببري . من هم يك پسرم و مثل خيلي از پسراي ديگه يه سري چيزا رو حق خودم مي دونم كه تو به عنوان يك دختر حتما بايد بهم بدي و من از اين حقوق اوليه ام كوتاه بيا نيستم .

شرايط اون
بايد قبول كني كه ما دخترا برامون مهمه كه به عواطف مون هم احترام گذاشته بشه . اين كه به دوستي باهات جواب مثبت دادم به اين معنا نيست كه به خيلي چيزاي ديگه هم جواب مثبت خواهم داد و درآخر اينكه ………………………… تو رو خدا اذيتم نكني .

هميشه اين آخرش خراب مي شه ، آخه يعني چي ؟ ، يعني چي كه ” تو رو خدا اذيتم نكني ” ؟ چرا همه دخترا فكر مي كنن كه اين پسرا هستن كه همه كاره يك رابطه دوستانه هستند و دخترا نفش انفعالي رو بازي ميكنند . چرا فكر مي كنند كه قراره يه گوشه واستن و به دلقك بازي هاي پسرا كه براي جلب توجه اوناست نگاه كنن و لذت ببرن . چرا فكر مي كنند كه قراره هميشه كافي شاپ و … دعوت بشن و آخرش پول ميز رو پسر بيچاره حساب كنه و آخرش اونا برن و پز اين داستان رو به دوستاشون بدن و آخرش كه پسر بنده خدا مي ياد و خواسته هاش ( كه معمولا جنسي هم هستند ) رو مطرح ميكنه ، كلي ناز مي كنن و اخرش هم كه جواب مي دن و يه جورايي بي حساب مي شن ، كلي منت سر پسرا مي ذارن كه ……
بگذريم اصلا اين كه هر دختري آخر خواسته هاش مي گه كه ” تو رو خدا اذيتم نكن ” يعني چي ؟ يعني يا با من رابطه جنسي نداشته باش و يا اگر هم داشتي ، حتما بايد باهام ازدواج كني . چه بهاي سنگيني براي چه كالاي ارزاني !!!!!!!!

من كاري به اين دختري كه قراره باهاش دوست بشم ندارم ولي اينجا به همه دخترا بايد اعلام كنم كه ما ( پسرا ) به هيچ وجه از اين به بعد گارانتي نمي ديم كه شما آخر رابطه اذيت نشين . مفهوم شد .

13 Comments »

  1. ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی]]]

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. كالاي ارزون ؟ خيلي لفظ بديه؟ اگه ارزون بود اينقدر به خاطرش به قول خودتون براش دلقك بازي در نمي آوردين.
    بهتره ديدتون رو درباره كالا بودن و رابطه دختر و پسر به اين شكل حيواني عوض كنيد .

    Comment by ناراحت — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. ای حسود!!!مگه از خودت نظر نداری که نظرات خودمنو به وبلاگ خودم برمیگردونی؟راستی آدرس وبلاگتو gfهات دادی؟

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. در ضمن من با ناراحت موافقم !!! این پست از همه پستها بی معنی تر بود

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am

  5. سلام

    قبل از هر چيز يه سوال داشتم؟
    شما دوست دارين همسرتون قبل از شما با كسي رابطه جنسي داشته باشه؟؟!!
    به احتمال 99/5% بدون اين كه فكر كنين مي گين …. نه!
    درسته؟
    خوب پس چطور انتظار دارين دختري كه مثلا بخواد با يه پسر رابطه داشته باشه از عواقب كارش نترسه؟؟!
    (هر چند دختري كه يه كم عفت و حيا سرش شه هيچ وقت به همچين پيشنهادي پاسخ مثبت نمي ده)

    و اين كه مي گين:چه بهاي سنگيني براي چه كالاي ارزاني !!!!!!!!

    اگه اين كالا اينقد ارزونه پس چرا پسرا حاظرن به هر قيمتي كه شده بدستش بيارن؟

    و وبدونين كه اولا كالا نيست و ثانيا به قيمت از دست دادن نجابت و شخصيت يه دختره كه فكر مي كنم تجزيه و تحليلش فراتر از حد توان شما باشه.

    بيشتر فكر كنيد.

    Comment by يكي از. !irexpert — August 6, 2008 @ 12:20 am

  6. ببخشيد كه اين قدر پسرانه و خشن بحث ميكنم .
    مي دونم كه ناراحت شديد . تا حالا هيچ وقت نرفته بوديد داخل ذهن يك پسر و از ديد اون به ماجرا نگاه نكرده بوديد . بيشتر پسرايي كه من تا به حال ديدم اين جوري دقيقا فكر ميكنن ولي از اونجايي كه نمي شه اين چيزا رو گفت ، معمولا دخترا هيچ وقت فكر نميكنن كه پسرا اين جوري فكر مي كنن .
    در ضمن اين دختر اگه براش نجابت و اين حرفا مهمه مي تونه دوست نگيره . ولي حالا كه تصميم گرفته يه دوست پسر داشته باشه نمي تونه اين بچه بازي ها رو در بياره . خاله خاله بازي كه نيست . خدايي نكرده يه رابطه دوستي جدي يه .

    در ضمن اين عدد 99.5% از كجا اومده

    Comment by پول شيرين ايراني — August 6, 2008 @ 12:20 am

  7. در ضمن تا حالا جرات نكردم آدرس وبلاگم رو به هيچ كدومشون بدم

    Comment by پول شيرين ايراني — August 6, 2008 @ 12:20 am

  8. می دونستم که تا حالا جرات نکردین آدرستونو بهشون بدین!!هه هه هه هه…. اما حالا که دخترا رو عروسک دست خودتون می دونید پس دخترا هم حق دارند شما رو بانک بدونند… بعله شوخی که نیست یه رابطه جدی و دوطرفست..اییییییییی..
    تازه اون دختر ای حمقی که از روی خامی اومده دوست امثال شما شده نجابت داره …یه دفعه که نمی تونید این نجابتو ازش بگیرید…اگه نجابت نداشته باشه پس نباید انتظار داشته باشید که فقط دوست شما بمونه و شما رو تغذیه عاطفی کنه!!…راست میگم مگه نه؟خودم می دونم…

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am

  9. در ضمن همین که شما دوس ندارید gfشما یکی دیگرو تغذیه کنه پس شما هم در زمره همون 99.5% قرار می گیرید که يكي از. !irexpert فرمودند…و اینکه…

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am

  10. خیلی توپت پره داداش.اگه همین کالایه به قوله خودت ارزون نباشه که میترکید بیچاره ها. واقعا اون دخترایی که با این شرایط تو حاضر شدن باهات کنار بیان دختر نیستن.البته احتمالا حرفات بلوفه.ببخشید ولی اینجوری صحبت میکنی انتظار جوابم داشته باش

    Comment by سعیده — August 6, 2008 @ 12:20 am

  11. "يعني يا با من رابطه جنسي نداشته باش و يا اگر هم داشتي ، حتما بايد باهام ازدواج كني . چه بهاي سنگيني براي چه كالاي ارزاني"

    موافقم

    Comment by میلاد — August 6, 2008 @ 12:20 am

  12. سلام. باورم نمیشد از شخصیتی که خودش رو عضو متخصصین میدونه همچین چیزایی بخونم….. خیلی متاسف و متاثر شدم برای دایره محدود فکر و دغدغه هات! البته شاید هم هدفی پشت این کار هست و اونم بالابردن آمار بازدید از سایتته! اما راههای دیگه ای هم بود. بهر حال……..
    امیدوارم کمی تجدید نظر کنی.

    Comment by یکی از متخصصین — August 6, 2008 @ 12:20 am

  13. من به جای 100%،1000% با میلاد موافقم.دمش گرم

    Comment by curtis jackson — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

