من مكتوب

May 13, 2008

توضيحات واجبه …

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 11:29 pm

وقتي آدم خودش رو در معرض آراي ديگران قرار ميده ، چقدر ميتونه هولناك باشه بعضي از اظهار نظرات . مثلا يكي از خوانندگان كه گويا تمام پست هاي من رو هم خونده بود من رو لجن : دي خطاب كرده بود و عده خيلي زيادي هم برام متاسف بودن . خيلي ها هم معتقد بودند كه اصولا از آدمي مثل من بعيده كه اين چيزاي خرد و بي اهميت دغدغه هام باشن .
به هر حال من هم براي خودم متاسفم كه در جامعه اي دارم نفس مي كشم كه حتي نمي تونن تحمل كنن كه كسي مثل من ، اينجوري هم مي تونه فكر كنه . اين وبلاگ يك آينه شخصي يه كه گاها خودم رو توش به تماشا مي شينم . به عبارتي خودم رو در معرض ديد خودم قرار مي دم . به من اجازه مي ده منسجم تر فكر كنم . هم فكرام رو پيدا كنم . از راهنمايي هاي ديگران استفاده كنم و ديگران رو هم اگه تونستم راهنمايي كنم .
مثل هر آدمي من هم از چيزاي متفاوت خوشم مي آد و يه بعدي به دنيا نگاه نمي كنم . شايد چيزايي كه بهش فكر ميكنم به مذاق عده اي خوش نياد ولي من هميني هستم كه مي بينيد . حداقل توي اين وبلاگ خودم رو سانسور نكردم و هميني هستم كه مي نويسم .
من دنياي خاص خودم رو دارم . همون جوري زندگي ميكنم كه دوست دارم نه اون جوري كه ديگران دوست دارن . گاهي اوقات سياست ورزي ميكنم . گاهي اوقات دروغ ميگم . گاهي اوقات ديگران رو بازي ميدم ولي همه اينا در راستاي رسيدن به ايده آل هاي شخصي مه . نمي خوام هيچ چيزي توي اين عالم محدودم كنه ، حتي نظر ديگران ، حتي نگاه ديگران ، حتي ضعف هاي شخصي ام . من مي خوام هموني باشم كه از بودنش لذت مي برم و نميخوام كسي باشم كه ديگران از ديدنش لذت مي برند .

زياده عرضي نيست . اميدوارم نوشته هام كسي رو نرنجونه و اگر كسي هم احساس كرد كه رنجيده شده ، مي تونه ديگه در معرض افكار من قرار نگيره . اگر هم ميخواهيد نقد كنيد من رو ، راهش فحش دادن به من نيست .

5 Comments »

  1. واقعا خوبه که آدم خودش باشه.من همیشه از اینکه ما دختر ها مجبوریم تو این جامعه خودمون رو از همه نظر سانسور کنیم متنفرم.ولی آدم همیشه بایدself controlباشه.گاهي آدم بايد افسار خواسته ها و هوس هاش رو بكشه

    Comment by نیوشا — August 6, 2008 @ 12:19 am

  2. نیوشا جان این چه حرفیه که می زنی مگه شخصیت شما فقط همون چارلاخ موییه که می پوشونی که میگی دخترا خودشون رو محدود می کنند؟؟؟؟؟؟؟!!عجیبا غریبا..کی این فلسفه پوشش میخواد واسه این جامعه جا بیوفته…الله اعلم…

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:19 am

  3. گاهي اوقات اين سانسور ربطي به جامعه نداره . آدم خودش با خودش رو راست نيست و همش خودش رو سانسور مي كنه . حتي از اين كه خودش رو بنويسه هم وحشت داره . از خيلي از كارايي كه به راحتي انجام داده و عذاب وجدان نگرفته ، موقعي كه قصد داره بنويسدشون وحشت داره .

    Comment by در جستجوي يك آغوش — August 6, 2008 @ 12:19 am

  4. نمي دانيد واقعا نميدانيد چه لذتي دارد.آپيم

    Comment by متولد مرداد — August 6, 2008 @ 12:19 am

  5. سلام
    منم مثل تو
    راستی چندتا عکس از بچگیم میخواهم بزارم تو وبلاگم
    اخه بگوا این کجاش جالب که گفتم
    راستی لینکت کردم تو وبلاگ جدیدم
    دارم ویزام و میگیرم به کلک رفتن به کربلا اما …

    Comment by مجتبی گلنوری — August 6, 2008 @ 12:19 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

