من مكتوب

May 17, 2008

تبعيض

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 11:32 pm

امروز توي كلاس زبان بحث تبعيض بود و بازم همه شروع كردن به غر زدن .
نتيجه گيري اخلاقي : همه دارن از تبعيض رنج مي كشن .
يكي از بچه ها بحث فرار مغزها رو مطرح كرد و اين بحث اون قدر كش پيدا كرد كه آخرش رسيديم به ” فرسايش مغزها ” .
ولي من نظرم اينه كه اگه ما فضاي سياسي مون رو اصلاح كنيم ، مهم نيست مغزهاي ما كجا باشن ، بازم مي تونن بدرد كشورشون بخورن و به قولي من زياد نگران اين پنج ميليون نخبه اي كه در عرض اين سي سال از كشور خارج شدن نيستم .
اين نتايج ارشد هم نيومده و من دارم كم كم به مرز جنون مي رسم .
هيچ كس هم اين داستان كوتاه ما رو نخوند . اگه واقعا حسش رو داريد ، پيش نهاد مي دم كه بخونيد نه ضرري ميكنيد و هم اينكه بنده رو مورد التفات خودتون قرار مي ديد :دي
زياده عرضي نيست ، فقط ياد يكي از دوستام افتادم كه چند روز قبل بهم گفت :  ” تحليل ات خيلي زيبا بود ، اما مرده شور نتيجه گيري تو ببره ” ، امروز فهميدم كه اين جمله رو خيلي ها قبلا بهم گفتن : دي

8 Comments »

  1. خبر آمد خبری در راه است
    خبر روز سه شنبه رو اینجا بنویس ، میخوام ببینم کنکور گریه ات انداخته یا . . .

    Comment by غریبه — August 6, 2008 @ 12:19 am

  2. سلام
    من مهندس برق نیستم اما خوب من هم منتظرم منتظر سه شنبه

    Comment by علیرضا(هفت کویر) — August 6, 2008 @ 12:19 am

  3. سلام خوبی
    بابا دمت گرم باشه ما ویز ویز میکنیم
    اما خدایش شما دست منو از پشت بستی
    خدایی نکرده ناراحت نشی اما حقیقته دیگه

    Comment by اسی4030 — August 6, 2008 @ 12:19 am

  4. سلام
    خدایی تایپ فارسیت خیلی قویه که این همه داستان نوشتی.الان وقت ندارم اما حتما می خونمش.آپ کردم.دوست داشتی بیا

    Comment by نیوشا — August 6, 2008 @ 12:19 am

  5. باید جهان بین بود !! مغزها برای نوع بشر خدمت می کنند ! مهم نیست کجای کره خاکی باشند … ولی اگر اینجا بمانند ، وسیله ی سیاست های آلوده ای می شوند …!!
    آپم دوست خوبم!!

    Comment by GodFather — August 6, 2008 @ 12:19 am

  6. سلام
    کمرم داره میشکنه فکر کنم دلیلش و بدونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اعصابم به شدت خراب
    رفتم سایت تبیان و دیلیت کنم نشد خیلی سخت
    نمیدونم یه حسی دارم انگار از خودم بدم میاد
    امروز سر کلاس چندتا صحنه دیدم دیوانه شدم
    میفهمی که همون جنس مخلف و میگم
    واقعا که بدبختم
    فقط مغزها نباید فرار کنن همه باید فرار کنیم
    به این شعر توجه کن

    دیگه طرز برخورد و روابط ما
    داره کثیف تر میشه از هوای تهران
    برخی میگن ایران یه قفس باید
    از اینجا بری تا بکشی یه نفس راحت
    میگن اینا توی وجود ما رفته ارثی
    ولی این برمیگرده به پول نفت و بنزین
    که باعث از نبودن امنیت مالی
    تو سختیها بکنیم پشت همدیگرو خالی

    متاسفم برای خودم
    راستی ویزام و دارم میگیرم
    50 هزار میدی برای یک سال – سال بعد با 25 هزار تمدید میکنی
    کارت پایان خدمت میخواهد با چندقطعه عکس بزرگ و شفاف
    امروز داشتم با چندتا از بچه ها در مورد اسلام و اینا بحث میکردیم خیلی حال داد
    اخرشم من نفهمیدم مسلمونم نیستم
    اصلا من نمیخواهم مسلمون باشم کی رو باید ببینم؟

    Comment by مجتبی گلنوری — August 6, 2008 @ 12:19 am

  7. راستی طریقه نوشتن یک الگوریتم قالب برای بلاگفا و بقیه سرویس دهنده ها رو یاد گرفتم اگه کمکی از دستم بر بیاد بگوا تا برات انجام بدم

    یا عقل
    تو ایین زرتشت (دین) اولین حق به عقل

    از اینجا (ایران) دارم خاطره ی بدی

    Comment by مجتبی گلنوری — August 6, 2008 @ 12:19 am

  8. سلام
    برای امار گیر و یا ثبت نام در وبلاگ و یا نظر سنجی باید از سایت WEBGOZAR.COM استفاده کنی بری توش میفهمی

    Comment by مجتبی گلنوری — August 6, 2008 @ 12:19 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

