من مكتوب

May 20, 2008

من هم شريفي شدم ….

Filed under: خاطرات — saeedlog @ 5:33 am

الان ساعت 5:20 دقيقه صبحه و من نيم ساعت قبل با صداي زنگ كاوه از خواب بلند شدم ، گفت كه نتيجه ها اومده ، تصور كنيد چه حالي داشتم
با ترس و لرز به سيستم نزديك شدم و وارد شبكه شدم و رفتم سايت سنجش ، اولش هر چي تلاش مي كردم نمي رفت داخل ، ترس برم داشته بود خيلي زياد ، خدايا نكنه يه وقت اتفاقي افتاده باشه .
اتفاقي نيوفتاده بود ، ظاهرا بايد پسوند فاميلي ام رو نمي زدم تا مي رفت داخل سايت . صفحه اول سايت رو كه ديدم يهو دلم ريخت ، گفتم خداي مهربان كمكم كن ، دلم نميخواد ببازم .
رفتم و رتبه رو ديدم ، 164 ، ووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ، از خوشحالي داشتم بال در مي اوردم ، 164 معادل مهندسي برق قدرت- سيستم دانشگاه صنعتي علم و صنعت روزانه  و مهندسي برق قدرت – سيستم دانشگاه صنعتي شريف شبانه است و از اونجا كه خانواده با دوره هاي شبانه هيچ مشكلي نداره ، پس پيش به سوي دانشگاه صنعتي شريف ، بالاخره به آرزوم رسيدم ، آرزويي كه پنج سال با خودم يدك كشيده بودم و حتي يك لحظه هم در بدست آوردنش ترديد نكرده بودم .

شايد گفتنش بي خود باشه ، كساني كه من رو مي شناسن و با نتايج من در آزمون هاي آمادگي براي كنكور پارسه آشنا هستند مي دونند كه توانايي هاي من خيلي بيشتر از اين حرفا بود ، ولي خوب از اونجا كه من توي زندگي ام هميشه يه سري اتفاقات خارج از كنترل خودم مي افته كه كلا گند مي زنه به همه چيز ، در اين آزمون هم درس مدارهاي الكتريكي رو خراب كردم ( درصد = 7 ، معادل 1/15) و همين باعث شد كه اون چيزي نشم كه دلم ميخواست ، ولي ديگه مهم نيست ، مهم رسيدن به شريف به هر قيمتي بود كه احساس ميكنم رسيدم و اين يعني يك نقطه پرتاب .

اميدوارم بچه ها همگي خوب داده باشند ، چون اصلا دلم نميخواد توي اين بي پولي اسفناكي كه گريبانگيرمه به اونا شيريني بدم  : دي

8 Comments »

  1. سلام… مبارکه
    صد سال به این سالها ( چه ربطی داشت؟!!!)
    ایشالله خبرهای خوش بعدییییییییییییییییی
    من هم شریف می خوام…اگر شریف پزشکی داشتا…من 100 سال حاضر بودم پشت کنکور بمونم…
    به هر حال خیلی خوشحال شدم…بازهم تبریک

    Comment by نفیسه — August 6, 2008 @ 12:19 am

  2. راستی من اول شدم…هورااااااااااااا

    Comment by نفیسه — August 6, 2008 @ 12:19 am

  3. اميدوارم شریفی که سهله به مدارج علمی بالایی دست یابی و جز مفاخر ایران در عرصه های بین المللی ( به قول قطبی ) باشی!!!
    و در همه ی مراحل زندگی بتونی تمامی استعداد های نو شکفتتو به خصوص در سال نو آوری و شکوفایی به منصه ی ظهور برسانی !!!

    Comment by ندا — August 6, 2008 @ 12:19 am

  4. برای چی این‌همه دوست داشتی بری شریف؟ خیلی برام عجیبه.

    Comment by سمیه — August 6, 2008 @ 12:19 am

  5. سلام… قوچانینیستم
    موفق باشی

    Comment by سینا بهمنش — August 6, 2008 @ 12:19 am

  6. سلام
    خیلی خیلی تبریک میگم
    من ی غریبه ام ولی خیلی خوشحالم که به اون چیزی که می خواستید رسیدید . خوشحالم به خاطر اینکه بلاگتون رو خوندم خیلی لذت بردم و از این به بعد شما رو دوست خودم(مجازی) میدونم .البته اگه افتخار بدین؟

    Comment by غریبه — August 6, 2008 @ 12:19 am

  7. ای که هوای من شده ای دم زدن در تو حیات من است
    ای ه در گذر گاه عمر تو را یافته ام
    تو مرا می سازی و من تو را می سازم
    تو مرا می سرایی و من تو را می سرایم
    تو بر روی زمین نیستی زمین از ان ما نیست
    زمین از اغن دیگران است
    بر روی این خاک
    هر دو غریبیم
    هر دو بی کس ایم
    هر دو اسیریم

    سلام
    به منم سر بزن

    Comment by حسنا — August 6, 2008 @ 12:19 am

  8. سلام خوبی ممنون که اومدی تبریک میگم بیوگرافیت و میگی؟

    Comment by طاهر — August 6, 2008 @ 12:19 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

