من مكتوب

May 26, 2008

يه خداحافظي كوچولو ….

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 7:47 pm

والله من منتظر بودم كه نتايج بياد ، كه اومد . حالا ديگه ميخوام برم سراغ كار اصل كاري ام .
من 9 تير ، آزمون TOEFL دارم از نوع iBT اش ، تا همين الان هم لاي هيچ كتابي رو باز نكردم ، پس در نتيجه خيلي كلام پس معركه است و بايد توي اين مدت خيلي خيلي كوتاه ، بگيرم و بتركونم .
پس به همين خاطر ، قصد دارم  مدتي وبلاگ نويسي ( كه تقريبا مثل اعتياد شده ) رو ترك كنم و بگيرم مثل بچه آدم درس ام رو بخونم . توي اين مدت ، مرتب به اينترنت سر مي زنم و اگه سئوالي داشتيد ، جواب ميدم و به ميل ها هم جواب ميدم ، ولي ديگه فكر كنم مطلبي ننويسم 😉
به اميد ديدار دوباره

4 Comments »

  1. سعید جان من میخواستم کمی در مورد تافل برام توصیح بدی و اینکه چی هست یعنی اینکه دانشگاه؟

    Comment by مجتبی گلنوری — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. سلام
    مرسی که آمدید و خواندید…

    Comment by ژاله — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. دوست عزیز سلام و با آروزووی موفقیتی دیگرو
    سوال من درباره ظرفیتها و پذیرش ها اختصاصا درباره قبولی ارشد در گروه مهندسی برق و یا اختصاصا برق قدرت بود اگه اطلاعی داری بدهی ممنون میشم.

    Comment by یک خراسانی — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. يه اتفاق عجيب!! به روز كردم

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

