من مكتوب

June 4, 2008

اطلاعيه

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 11:48 pm

در اين وبلاگ تا اطلاع ثانوي بسته است .
بچه ها ممنون كه بهم هنوز سر مي زنيد ولي اين TOEFL لعنتي بدجوري خل شده ،
چسبيده به من . كاريش هم نمي شه كرد ، به هر حال بايد براش بخونم . توي
اين مدت مطالعه قصد دارم اينترنت رو ترك كنم ، چون مغز من يه جورايي صفر و
يكه ، به اين معني كه يا اينترنت يا درس ، دو تاش نمي شه و من در حال حاضر
بايد برم درسام رو بخونم .
همتون رو دوست دارم . يه مدتي نيستم بين تون ، درساتون رو بخونين ، يه
جورايي اميدوارم اين مدت بهتون خوش بگذره ( البته اگه احمدي نژاد و
دوستان بذارن ) 😉

1 Comment »

  1. سلام
    ممنونم از اینکه بهم سر زدی
    واقعا دمت گرم ساعدجون واقعیت های جامعه ی مارو نوشتی
    خیلی باحال بود
    من تورو لینک کردم
    بابای

    Comment by الهه — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

