من مكتوب

June 10, 2008

رفع خستگي !!!!!!!!!!!!!!!!!

Filed under: خاطرات — saeedlog @ 11:25 pm

خسته شدم ، خيلي تكراري شده روزگارم .
جاتون خالي چند روز قبل رفته بودم دانشكده و پشت در مدير گروه منتظر يكي از استادا بودم به همراه يكي از دوستام . مصاحبه بچه هاي دكترا بود و همشون استرس داشتن ، جاتون خالي تمامشون رو سركار گذاشتيم و كلي ترسونديمشون . اون قدر از استاداي دانشگاه فردوسي بد گفتيم كه طفلي ها همشون پاهاشون مي لرزيد . چقدر سوسولن اين بچه هاي دكترا
يكي از بچه ها از دانشگاه كوئينز كانادا آمده بود دانشكده و من توي تريا ديدمش و از اونجا كه مي شناختمش و وبلاگش رو خونده بودم ، با هم مدتي گپ زديم و ازش خواستم يه خرده بهم انگيزه بده واسه اومدن به كانادا ، از وقتي رتبه ام خوب شده ، پام شل شده به رفتن . تهران رو ترجيح مي دم به كانادا : دي ( اسمايلي آدم تنبل و گشاد )
پروفسور توليت هنوز مشهده و ديروز اومده بود دانشكده و استاداي ما مثل پروانه دورش مي چرخيدن و هي ازش تعريف مي كردن ، اين وسط نكته مضحك اش جاويدي بود كه مثل خل چسبيده بود به اين توليت و ولش نمي كرد . گاهي اوقات جاويدي با اين كاراش خيلي نفرت انگيز مي شه .
چند روزيه كه اسير جادوي اين Facebook شدم و حسابي كلي از وقت مفيدم رو خورده و در يك كلام خيلي time-guzzling شده اين فيس بوك .
قرار بود تا بعد آزمون ننويسم ولي دلم قرار نميگيره و حتما بايد يه چيزي بنويسم .  

5 Comments »

  1. ها این فیس بوک چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Comment by یواشکی های من — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. رفتی کاندا التماس دعا..

    ماجرای من و معاون شهردار شهرباماکو و زیتون پرورده …

    Comment by محمد جواد — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. سلام…از پیامت ممنونم …ریا بوده کارم؟!!! عجبااااااااااااااااا؟!!!!
    باشه قبول… راستی خسته هم نباشی…. راستی شما هم بخوای بری کانادا …پس کانادا کجا بره؟!!!!!!!!!!!!!

    Comment by نفیسه — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. گير نده نفيسه . من تمام كيفيت هاي لازم براي رفتن به كانادا رو دارم

    Comment by پول شيرين ايراني — August 6, 2008 @ 12:20 am

  5. اتفاقی خوندم و لذت بردم

    دوم اینکه تمام نا گفته در چهره امروز ما پیداست

    رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون

    اما موافقم با گفتن در مورد تاریخ معاصر

    و مستند شدن تمام روایات شفاهی نه به صرف نوشتن

    با ترویج تحقیق

    Comment by تایگر الشعرا — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

