من مكتوب

June 13, 2008

خود ملامت نامه !!

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 2:48 am

والله الان ساعت ۲:۳۰ است و اصولا من الان بايد افقي باشم

 

ولي خوب اين كه من چرا الان بيدارم ، دليلش يه جور اعتياده . اعتياد به چند تا سايت وب ۲ كه خواب و خوراك رو از من گرفتن  . من ۹ تير يه آزمون سرنوشت ساز دارم و اصولا بايد تمام وقت و انرژي ام رو در همون راستا مصرف كنم ، ولي مگه اين اعتياد كوفتي ميذاره ( اسمايلي آدم ضعيف النفس )

شبها اين راديو فرهنگ و راديو پيام هم بدجوري من رو اسير كردن ، به اونها هم اعتياد پيدا كردم

بچه ها دعا كنيد ، نمي خوام مفتي مفتي گند بزنم به اين همه پولي كه ريختم تو جيب اين ETS لعنتي

بچه ها به من كه داره خيلي خوش مي گذره  . اميدوارم به شما هم بگذره

 

5 Comments »

  1. اعوذ به الله السميع العليم من الشيطان اللعين الرجيم

    سلام.
    اومدم مهمونت شدم تشريف نداشتي گفتم
    روي درکلبه ات يادگاري بنويسم…
    درکلبه باروني من هم به روي توبازه
    منتظرم بياي تاخاک قدمهاتو فرش زمينم کنم
    شادوسبزباشي
    به اميد موفقيت هر چه بيشتر شما.
    ممنون که به وبلاگم سر زدی .
    حتماَ لینکم کن تو پیوندات
    يا علي.
    http://Dash-SaMaN-Sheyton.Blogfa.Com/

    Comment by سامان — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. سلام دوست من

    وبت بسیار زیباست تبریک می گم

    امیدوارم روز به روز بهتر و پر محتواتر

    بشه موفق و شاد باشی

    یا علی

    Comment by عقيل — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. به من خیلی که بد می گذره الان از امتحان زبان اومدم اگه خوب نمره به 19 به بالا می شم

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. سلام نيستي بابا 1 بار اومدي ديگه خبري نشد منتظرتم دادا

    Comment by ramin — August 6, 2008 @ 12:20 am

  5. خیلی بده که معتاد شدی خودتو ببند به تخت 3 روزه ترک می کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!
    البته امیدوارم این روش در مورد مرض تو جواب بده!!!!!!!!!!!!!!

    Comment by نعیمه — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

