من مكتوب

June 17, 2008

سوء تفاهم

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 5:06 pm

همه تراژدي ها با يك سوء تفاهم شروع مي شند ………….
خيلي حوصله ام سر رفته ……درسم هم نمي ياد …..ديروز تو دانشگاه همه داشتن در مورد پروژه هسته اي ايران صحبت ميكردن و الان هم توي خيلي از خبرگزاري ها ديدم كه دوستان نويسنده ، هيات حاكمه رو دارن در مورد اصرارشون بر اين قضيه ، مورد سئوال قرار دادن ……….ديشب هم گفتگو با خاوير سولانا در گفتگوي خبري شبكه 2…..من جدي جدي دارم مي ترسم .
استقلال هم قهرمان جام حذفي شد و استقلالي ها داشتن بد جوري از كت و كول ما بالا مي رفتن …..چقدر ملت بي ظرفيت تشريف دارن ………..پرسپوليس شيره .
ماجراهاي دانشگاه زنجان رو هم داريم با شدت دنبال ميكنيم ……… ولي ماجرايي كه خيلي برام جالب تر از خود ماجرا بود دعواي اچ بي و داوود بود ، خيلي خنديديم …………طفلي اچ بي
9 تير ، آزمون تافل دارم و تقريبا روزي 2 ساعت زبان ميخونم و بقيه اش رو دارم FF گردي مي كنم و گوگل ريدر و فيس بوك و ……. ، خدا به دادم برسه .
زياده عرضي نيست ………………..بايد يه چيزي مي نوشتم …………..بدرود
.
.
.
.
.
.
.
سمايلي دلم نمي ياد ازتون جدا شم
.
.
گود باي ……… هاگ ……….. سمايلي چشم هاي پر از اشك

1 Comment »

  1. ببینم تو با چه انگیزه ای این وبلاگ و درست کردی؟لااقل یه کم از حرفات و از احساساتت بیار بیرون.بهتر یه دفتر بخری و خاطرات روزانتو توش بنویسی.شاید اون موقع مجبور بشی اینجا حرف های تازه بنویسی. ببخشید که زیادی روراستم!

    Comment by نعیمه — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

