من مكتوب

June 19, 2008

عكس هاي منتشر نشده …… به كسي نگيد كه اينا رو ديديد.

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 1:40 am

انسان امروز بهتر از هميشه می تواند زندگی کند اما کمتر از هميشه می داند چگونه بايد زندگی کرد؟
.
.
.
.
ايام اصلا به كام نيست .
گور باباي هر چه درسه …………………….من ديگه بريدم.
انگيزه ام رو از دست دادم . توي شرايط اجتماعي و اقتصادي اي كه ملت به اين نتيجه برسن كه ديگه اميدي به بهبود اوضاع نيست ، اين جور بريدن ها و كم آوردن ها و از دست دادن انگيزه ها خيلي چيز طبيعيه.
افسردگي شديدي دامنگير اين حقير ناچيز شده .
سعي نكنيد بهم روحيه بديد كه اصلا فايده نداره .
ادامه ميدم .
.
.
.
اميدوارم دو هفته ديگه به خودم نخندم ………………..
اينم عكس هايي منتظر نشده از من . افسرده . لجام گسيخته . شوريده . بريده . بدبين …..به انتها رسيده

4 Comments »

  1. تو هم اگه مثل من باشی و وضیعت منو بفهمی و بدونی باید چه خاکی به سرم بریزم چی میگی؟

    Comment by یک خراسانی — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. فوتبال دوستان مشهدی با توجه به مخالفت مسئولان استانی اصفهان در مورد انتقال سپاهان نوین به تبریز اخباری مبنی بر احتمل انتقال پیام مشهد به تبریز به گوش می رسد لطفا به این سایت مراجعه کنید.ما مشهدی ها به هبچ عنوان نباید بگذاریم پیام ما به شهر دیگری منتقل شود ان هم تبریز.!!!!پیام تبریز؟!!!!وای بر ان روزی که پیام یا ابومسلم به شهر دیگری منتقل شوند

    http://tractorfans.com/?p=168#comments
    http://tractorfans.com/?p=168#comments

    Comment by محمد جواد — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. برو پی ff گردیت

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. چرا اینقدر اصرار داری بگی که همه چی بده…بخدا من هم توی این جامعه زندگی می کنم.عیب ها و بدی هاشو می بینم اما زندگی رو از دید تو نمی بینم.من یه زمانی زیاد کتاب می خوندم بعد از یک مدت مشکلات زیادی رو پشت سر گذاشتم و به قدری روحم خسته بود که از کتاب ذور شدم.می ترسیدم رمان بخوونم اما الان خودم یه رمان نویسم…فرار فایده نداره.یا وایسا تا خدا تربیتت کنه یا اگه نمی خوای به کسی توهین نکن! ولی خدایی خوب حرف می زنی اما کتش کمی منصفانه تر بود.

    Comment by نعیمه — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

