من مكتوب

June 23, 2008

بازم روزمردگي

Filed under: خاطرات — saeedlog @ 12:44 am

بازم روزمرگي ……. اين روزمرگي هاي من تموم نمي شه . ديشب بازي هلند-روسيه رو ديدم . تصوير رو از تلويزيون مي ديدم و صدا رو از طريق راديوي موبايلم . يه پنج ثانيه تاخير داشت و همين باعث مي شد كه من دقيقا بدونم كه چي قراره ببينم ، ولي همين ناهماهنگي باعث مي شد كه من تمركزم رو كاملا از دست بدم . گويا مغزم نمي تونست اطلاعات پنچ ثانيه قبلي رو كه شنيده رو با تصويري كه الان مي بينه سنكرون كنه و همين باعث نوعي آشفتگي تصويري مي شد. روسيه حق اش رو گرفت و واقعا يكي از زيباترين بازي هاي جام رو ديدم . تمام بازي هاي زيباي اين جام رو مديون هلندم ، آخرش كلي داشتم “فان باستن ” رو به خاطر اينكه ” روبن ” رو به بازي نياورده و يه فنچولك رو به بازي آورده آتيش مي گرفتم . چه معجزه اي يه اين فوتبال البته ورژن اروپايي و آمريكاي جنوبي اش . امروز دارم يه كتاب ميخونم به نام ” انسان در جستجوي معني ” نوشته دكتر ويكتور فرانكل ، خاطراتش از اردوگاه هاي كار اجباري اس. اس ها در زمان جنگ جهاني دوم و تفسيرش از ديد لوگوتراپي كه خودش پايه گذار اونه . ياد خاطرات پروانه عليزاده از زندان هاي اوين در دهه 60 افتادم . ديروز رفتم كتاب هاي درسيم رو بفروشم و با حقايق وحشتناكي روبرو شدم و اون اينكه منصف ترين خريداران فقط 45% قيمت پشت جلد رو بهم پرداخت ميكنن . من در حدود 250 هزار تومن كتاب فقط پارسال براي كنكور كارشناسي ارشد خريدم . بعضي دوستان پريشان حالي من رو تعبير به ” افسردگي مزمن ” كردن كه بايد عرض كنم كه دقيقا زدن به خال . شديدا دارم رنج مي برم از سندروم ” بي تفاوتي ” قبل از اتفاقات مهم در زندگي . شايد مطلب بعدي كه نوشتم در مورد ” تمايل به رفتارهاي ضد اجتماعي ” باشه ، البته صرفا ميخوام آنچه خودم بهش رسيدم رو كمي تحليل كنم و نه بيشتر . شديدا ايده ” خودكشي ” ذهنم رو به خودش مشغول كرده ، ولي مي دونم كه بي عرضه تر از اوني ام كه بخوام دست به همچين كارهايي بزنم . نگرانم نباشيد

6 Comments »

  1. معرفی کتاب 9 شرح و تفسیر
    http://www.9ping.blogfa.com

    با تشکر از زحماتتون

    Comment by . — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. سلام
    اگر كشتي انسانيت غرق شود ، همگي انسانها مقصريم ومحكوم به غرق شدن

    آياوقتي ما آدما به هم دروغ مي گوئيم هرگز فكر كرده ايم كه با دروغ گفتن ازفضائل انساني دورمي شويم؟
    براي گره گشائي مشكل خود به دروغ متمسك مي شويم ولي چرا غافليم كه مشكل گشاي حقيقي يعني آن خالق هستي ما را از دروغ گوئي منع فرموده اگر دروغ نگوئيم آيااو قادر نيست مشكل ما را حل كند ؟ آيادروغ گفتن ما به اين معني نيست كه به قدرت او شك داريم ؟وآيا صداقت وراستگوئي به معني توكل واعتماد ما نيست ؟ به نظر من اگر قصد ساختن و اصلاح عالم را داريم بايد در ابتدا ازانسانيت خودمان شروع كنيم آيا موافقيد ؟
    منتظر نظر وديد گاه شما در وب خود مي مانم موفق باشيد
    http://dosttii.blogfa.com

    Comment by الهه — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. با gfدعوات شده؟

    Comment by happy — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. اونم يه بخش شه

    Comment by پول شيرين ايراني — August 6, 2008 @ 12:20 am

  5. سلام عمو
    اوا چرا؟
    هنوز که جوونی
    چرا خودکشی؟
    بین خودمون باشه ها ولی منم گاهی که خیلی قاطی می کنم (مثل همین چند روزه) میزنم به سیم آخر که یه دقیقه نفس نکشم
    ولی…
    نمی دونم چی میشه که منصرف میشم.
    شما اگه جای من بودین و غرغرای مامانم رو میشنیدین شاید تا حالا…
    آخ درد داشت
    خوش باشین

    Comment by ویدا — August 6, 2008 @ 12:20 am

  6. هر وقت خودکشی کردی رفتی اون دنیا…یه پست بذار ببینیم اون دنیا چه خبره!!!!!!!!

    Comment by نفیسه — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

