من مكتوب

June 26, 2008

لذت بردن تون رو عقب نندازيد

Filed under: اظهار نظرها — saeedlog @ 11:21 pm
نمي دونم چرا هميشه ” من واقعي ” عقب تر از ” من ايده آل ” آدم هاست ، حالا اين زياد مهم نيست ، اون چيزي كه من رو آتيش مي زنه اينه كه چرا ما هميشه لذت هامون رو منوط به رسيدن به ” من ايده آل ” مي كنيم ، مثلا من هميشه مي گم كه زماني فلان كار رو مي كنم كه برام لذت بخشه كه به يك مرحله خاص توي زندگي ام رسيده باشم ، در حالي كه همين الان هم مي تونم اون كار رو بكنم و لذت ببرم ، مثال نمي زنم ، چون مسئله خيلي روشنه
امروز كاوه مي گفت كه يه زماني ” من ايده آل ” اش اين بوده كه پشت ” تويوتا پرادو ” بشينه و اين براش انتهاي لذت بوده ، ولي حالا كه ” من واقعي ” اش با ” من ايده آل ” چند ماهه قبلش رسيده ، ” من ايده آل ” اش تغيير كرده و تبديل شده به نشستن پشت يه تويوتا پرادوي مشكي كه نمره اش مال تهران باشه
مي بينيد ، آدما معمولا هيچ وقت به ” من ايده آل ” شون نمي رسن ، چون ” من ايده آل ” هميشه جاخالي مي ده و نمي ذاره كه بهش برسيم ، و نكته مضحك اش اينجاست كه ارضاء شدن و رضايت زماني محقق مي شه كه ” من ايده آل ” محقق بشه و همون طور كه قبلا گفتم اين كار شدني نيست .
پس بياييد ياد بگيريم كه لذت ها مون رو عقب نندازيم و با ” من واقعي ” مون حال كنيم . نميخواد برام فلسفه بافي كنيد كه اين حرفي كه زدم با خيلي از تئوري هاي اجتماعي هم خواني نداره ، خودم مي دونم ، ولي توصيه ام به شما اينه كه اگه ميخواهيد لذت ببريد توي زندگي تون ، هيچ وقت تئوري هاي اجتماعي رو جدي نگيريد
 
 
4 Comments »

  1. این می تواند یک شانس برای زندگی تو باشد

    سرمايه گذاري با سود علي الحساب 20% در هر ماه به مدت ۱۵ ماه

    از ۱۰۰ دلار تا ۱۰۰ هزار دلار می توانید در این طرح سرمایه گذاری کنید

    در دنياي بهتري زندگي كن

    http://successclub.blogfa.com/

    Comment by سعید — August 6, 2008 @ 12:20 am

  2. بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

    همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

    شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

    شدم آن عاشق دیوانه که بودم

    در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید

    باغ صد خاطره خندید

    عطر صد خاطره پیچید

    به ما هم سر بزنید

    Comment by ساده دل — August 6, 2008 @ 12:20 am

  3. جالب بود … تقریبا موافقم

    Comment by اقاقیا — August 6, 2008 @ 12:20 am

  4. سلام دوست من مطالب جالب وزیبای دروبلاگ شما ست امیدوارم موفق باشی.

    Comment by پیمان ح — August 6, 2008 @ 12:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

