من مكتوب

September 28, 2008

سلام

Filed under: Uncategorized — saeedlog @ 2:37 pm

اوضاع اونقدرا بی ریخت نیست , ولی اونقدرا هم درست و درمون نیست

این پست رو دارم از سالن کامپیوتر دانشکده برق و کامپیوتر دانشکده فنی دانشگاه تهران براتون پست می کنم و بدبختانه یه نیم ساعت بیشتر به شروع کلاس نمونده , استرس ندارم ولی خوب اگه وقت بیشتری داشتم شاید نتیجه بهتری می گرفتم از این پستم . خیلی دلم میخواد زجرنامه این چند روزی که توی تهرانم رو براتون بنویسم تا بدونید که یه بچه شهرستانی چقدر سخته براش زندگی توی کلان شهری مثل تهارن , ولی خوب با خودم فکر میکنم که ارزش اش رو داره , شاید پلی بشه برای رفتن از این کشور و زندگی در اقامتگاهی دیگه , اقامت گاهی که فکر میکنم بهتر از این جایی باشه که دارم توش نفس می کشم . شاید

شاید بیشتر از یه ماه می شه که توی وبلاگم نفس نکشیدم و از دوستام دورم , کسانی که یه زمانی نوشته هام رو دنبال میکردند, ولی خوب حالا با یه سعید تعطیل و گرفته مواجه اند , خیلی ها که الان من رو فراموش کردند , مهم نیست , مهم اینه که من فراموششون نکردم

دارم کم کم خودم رو بهتر می شناسم , دارم کم کم متوجه می شوم که کجاها ضعف دارم , و خیلی جالبه که بدونید خیلی از این نتایج رو در همین مدت کوتاه چند روزه که توی تهران بودم بهشون رسیدم , شناخت این ضعف ها , نه فکر کنید , که تحقیرم کرده و ضعیف ام کرده , نه , بلکه باعث شده که یه فکرایی براش بکنم و اگه بتونم حذف اش کنم , اگه وقت بیشتری داشتم براتون بیشتر میگفتم که این ضعف ها چی ان و حرف حسابشون چیه و من چطوری متوجه شدم که این ضعف ها رو دارم , ولی خوب دیگه صرفا سرفصل هاش رو میگم تا بعدا که وقت بیشتری داشتم برم سر اصل مطلب

فعلا واسه دوستانی که میخوان بدونن حالم چطوره , این رو بگم که حالم خوبه , اگه تهرانن , یه شماره ایرانسل پایین میذارم که باهام تماس بگیرن , یه قراری بذاریم بریم دربند , البته صرفا دوستای دانشگاه فردوسی ام و نه بقیه

این شماره رو تازه گرفتم و علت اصلی اش اینه که میخوام با شماره قبلی ام خداحافظی کنم و یه هویت تازه رو بیاغازم

اینم شماره ایرانسل من که هیچ کجا هم ثبت نیست و می شه باهاش هر کاری دوست دارم انجام بدم 09370070053

1 Comment »

  1. salam,tabrik migam.kheyli forsate khobie ghadresho bedoon.it´s very good platform for future.

    Comment by anonimous friend — October 1, 2008 @ 3:36 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

