من مكتوب

October 12, 2008

بوهای بدی داره می یاد

والله وبلاگ نویسی هم مثل نفس کشیدن می مونه , یه مدت که نمی نویسی , احساس میکنی که داری خفه می شی , البته من یه وبلاگ شخصی انگلیسی دارم که اونجا به اندازه کافی می نویسم , ولی توی وبلاگ فارسی ام کمتر وقت میکنم که بنویسم

دیروز تقریبا یه روز قشنگ بود و روز قبلش قشنگ تر و روز قبل ترش خیلی قشنگ تر . باور کنید که این گونه بودست و خواهد بود

دیروز صبح که از خواب پا شدم , یادم اومد که باید برم یه مشت خرت و پرت بخرم و رفتم و خریدم , بعدش رفتم دانشگاه که غذا بخورم , ولی از اونجا که زود بود گفتم یه کتاب کوچولو بخرم و بخونم تا حوصله ام سر نره و رفتم و کتاب معروف توماس هاردی , تس دوربرویل رو گرفتم و شروع کردم به خوندن , البته این کتاب , رمان اصلی نبود بلکه برگردان ساده شده به زبان انگلیسی روان بود که 120 صفحه داشت و به همین علت (کوتاه بودن) خریدم تا بتونم تا قبل عصر بخونمش (چون یه عالمه درس داشتم و میخواستم بعد عصر برم سروقتشون) , اما کتاب مورد بحث اونقدر گیرا بود که من تا خود شب ساعت 9 مشغول خوندنش بودم و نتونستم کنار بذارمش , مثل بیشتر کارهای هاردی این کتاب هم آخرش تراژیک بود و کلی حالم گرفته شد , اما خوب , به خوندش می ارزید , این پایین عنوان انگلیسی اش رو می ذارم تا اگه دیدید کتاب رو حتما برید و بخونید

Tess of d’urberville           thomas hardy

بعدش که دیگه نمی شد درس خوند , به سرم زد برم سینما و از بلیط نیمه بهای شنبه استفاده کنم , مشهد که بودیم بلیط نیمه بهامون 500 بود ولی تهران بلیط نیمه بهاش 1000 تومنه , خلاصه رفتم و متفاوت ترین اثر حاتمی کیا (دعوت) رو دیدم , توی سینما که بودم اسم بلوتوث موبایلم رو گذاشتم “رویا” و جاتون خالی , عکس و مطلب عاشقانه بود که می اومد طرفم , خوش به حال دخترا . فیلم دعوت تقریبا من رو راضی نگه داشت تا آخرش , هر چند ممکنه عقیده دیگران مخالف عقیده منه , برای کسانی که فیلم خوب رو فیلمی می دونند که آخرش معلوم باشه , فیلم اصلا جذاب نبوده ولی برای من که زیاد معتقد به کادربندی های عوامانه نیستم , فیلم به اندازه کافی جذاب بود , چیزی ازش یاد نگرفتم , چیزی به من نیفزود , به دغدغه هام اضافه نکرد ولی چیزی هم ازم کم نکرد , ساعات خوبی رو داشتم توی سینما , از اونجا که سیانس فوق العاده فیلم (یعنی ساعت 10 شب ) رو رفته بودم , موقع تمام شدن فیلم ساعت 12 بود و بدو بدو خودم رو رسوندم خوابگاه , این تهران شباش هم ترافیک داره لامصب , عجب شهر مزخرفیه از این بابت (البته هر چقدر تهران بده , تهرانی ها خوبن !!!!!) , خلاصه احساس ام این بود که روز جالبی رو داشتم , هر چند که نتونستم لای یک کتاب رو باز کنم و یه درسی بخونم

روز قبل ترش یعنی جمعه , اولین جلسه کلاس فرانسه مون بود و من طبق معمول بسیار گوشام تیز شده بود که اسمای دخترا و پسرای کلاس رو بشنوم و حفظ کنم (تجربه نشون داده که خیلی به درد میخوره ) , توی کلاس هر کی ازم می پرسید که چه کارم , بهش می گفتم که تا دیپلم خوندم و زبان انگلیسی ام داغونه و پیش بابام کار می کنم و خلاصه خیلی لمپن و بی فرهنگم , میخواستم توی کلاس هر شلوغ بازی و مسخره بازی که در می آرم رو حساب بی سوادی و بازاری بودنم بذارن و خلاصه بتونم خیلی توی کلاس آزاد باشم و اسیر نگاه دیگران نباشم , اسیر انتظارات دیگران از یک انسان فرهیخته نباشم , خلاصه میخوام حالش رو ببرم , بعدها براتون از داستان های کلاس فرانسه ام و عواقب این شخصیت متفاوتم اونجا بیشتر می نویسم

روز قبل قبل ترش یعنی پنج شنبه , روز تعطیل من بود , از اونجا که کلاس فرانسه ام روز جمعه است مجبور شدم که روز تعطیل ام رو شیفت بدم به پنج شنبه , البته اصلا کار خوبی نیست , چون پنج شنبه به علت ترافیک کلی از وقت ات می ره که این اصلا برای کسی که میخواد تعطیل باشه خوب نیست , رفتم پارک ارم و بعدش باغ وحش و بعدش نمایشگاه دائمی هوایی و بعدش هم اسباب کشی از شهرک اکباتان تا باغ منظریه (!!!!!!!) , خودتون حساب کنید که چه جونی از من گرفته شد , چون دیگه دارم خسته می شم از تایپ کردن براتون این تیکه ها رو زیاد بازش نمی کنم , ولی خوب یه نکته ای برام جالب بود که میخوام بگم , و اون این که توی نمایشگاه هوایی داشتن اخراجی های 2 رو فیلم برداری میکردن که می شد تمام بازیگرای فیلم اخراجی ها رو اونجا دید , اگه بیکارین یه سری بزنین ضرر نمی کنین , هم فاله هم تماشا

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

