من مكتوب

October 14, 2008

یعنی آخرش چی می شه ؟؟؟

یه موقع هایی هست آدم از خودش می پرسه یعنی آخرش چی می شه ؟؟ و الان من دارم یکی از اون موقع ها رو تجربه می کنم , بذارین اولش یه مقدمه بگم , من به شخصه آقای کروبی  رو خیلی دوست دارم و معتقدم پرکتیکال ترین شخصیت سیاسی توی کشور ماست و نوع نگاهش شبیه همون نگاهیه که خیلی از شخصیت های روحانی در یک مقطع زمانی خاص داشتند , مثلا آقای خمینی , میخوام بگم که نوع نگاه اینا خیلی شبیه همه , هر جفتشون یه عالمه آدم علمی و با تجربه دورشون دارن , ولی تصمیم نهایی رو خودشون میگیرن , یه نگاه تقریبا احساسی به سیاست دارن , ادبیاتشون زیاد رسمی نیست , به سیاست به عنوان یه علم نگاه نمی کنن , یه دید جوهری دارن , یعنی اینکه باید تو جوهرت سیاسی کاری باشه و اساسا آدم سرسختی باشی اگه میخوای دوام بیاری و موفق بشی . خلاصه من این جور شخصیت ها رو مفید تر از آقای خاتمی و خیلی دیگه از آدم های سیاسی اصلاح طلب می دونم , درسته که اگه آقای خاتمی بیاد توی صحنه , بی شک می رم و بهش رای میدم ولی این به این معنا نیست که من بیشتر از کروبی قبولش دارم , بلکه دلیل اش اینه که پتانسیل رای آوری اش بالاتره و حتی شک ندارم که آقای کروبی هم ممکنه به آقای خاتمی رای بده و حتی به نفع اون کنار بره , اما اگر خاتمی نباشه من تحت هر شرایطی به آقای کروبی رای می دم , این عدم شناخت درست من از آقای کروبی بود که باعث شد من دور قبل به دکتر معین رای بدم , وگرنه من هرگز اعتقاد قلبی به دکتر معین نداشته و ندارم و به نظرم بزرگترین اشتباه مشارکتی ها و مجاهدین انقلابی ها این بود که یه آلترناتیو ضعیف در کنار آقای کروبی وارد انتخابات کردند و نتیجه اش این شد که یه آدم مزخرف و غیرعلمی و غیر عملی به نام محمود زمام دار یه کشور بزرگ مثل ایران شد و شد نماینده هفتاد میلیون ایرانی , که خودمون شاهد گندکاری های بسیارش بوده و هستیم .خلاصه حرف حسابم اینه که من اومدن آقای کروبی به  صحنه انتخابات رو یه اتفاق مبارک می دونم و شدیدا حمایت ام رو ازش اعلام می کنم و حاضرم برای این که به نتیجه برسه هر کاری بکنم

ولی خوب مثل همیشه دغدغه ام اینه که آخرش چی می شه ؟؟

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

