من مكتوب

October 29, 2008

باكرگي

چند روز قبل يه آگهي توي دانشكده ديدم كه دنبال يه مهندس برق بود براي تكميل كادر فني بخش طراحي پست اش. منم يه زنگي زدم و يه قرار مصاحبه گذاشتم و با چه مكافاتي رفتم و شركت رو پيدا كردم و نشستيم پاي مذاكره . هيچ چيز فضاي كاري شون دل من رو نزد و تازه خيلي هم خوشم اومد. رفتم با مدير عامل شون هم يه صحبتي كردم و طرف خيلي خوشحال و راضي سريع واسه من يه حقوقي مشخص كرد و قرار شد من برم اونجا و براش كار كنم . اما اون چيزي كه الان من رو يه ذره برده توي فكر اينه كه آيا كار درستي دارم مي كنم كه همزمان با دانشجويي ام دارم مي رم سركار . آيا كار كردن اونقدر ارزش داره كه من به خاطرش قيد يه معدل توپ تو دوره كارشناسي ارشد رو بزنم يا نه ؟؟؟ البته اين رو هم بگم كه من احساس ميكنم كه مي تونم هر دو تا كار رو مديريت كنم . يعني هم مي تونم برم سركار و از موهبتهاي شاغل بودن برخوردار بشم و هم اينكه مثل بچه آدم درسم رو بخونم و معدل ام رو درست كنم. من تقريبا توي زندگي ام هميشه تونستم چند تا كار رو به صورت موازي جلو ببرم . اما مشكل اينجاست كه يه كار تمام وقت چيزي نيست كه من قبلا تجربه اش رو داشته باشم و بتونم راحت باهاش كنار بيام

تازه حقوق اوليه ام هم زياد نيست و مديرعامل محترم به بنده اطمينان خاطر دادن كه اگه كارم اونقدر خوب بود حتما حقوق من رو تا سقف دلخواه و شايسته خودم بالا مي بره و اين ضمانت رو هم داد كه اگه شركت نتونست خواسته هاي مالي من رو اجابت كنه من مي تونم خيلي راحت اونجا رو ترك كنم و برم و يه جاي ديگه كار كنم . مسائل حاشيه اي مثل بيمه و اينها رو هنوز بحث نكرديم و خلاصه قراره شنبه بعد كه من رفتم سر كار درموردشون صحبت كنيم

شايد شباهت بي راهي باشه ولي احساس ام اينه كه دارم باكرگي ام رو از دست مي دم . تا الان من يه مصرف كننده شش دانگ بودم ولي حالا قراره علاوه بر مصرف توليد هم داشته باشم و خروجي مالي داشته باشم . اينم يه جور رفع باكرگي يه ديگه

1 Comment »

  1. سلام
    حالتون خوبه اميدوارم كه روزگار بر وفق مراد باشه

    من قبلا تو وبلاگتون لينك شده بودم گفتم يه سري بزنم ببينم چه خبر كه خبر اسباب كشيتون رو ديدم

    خوبترتر شده راستي ميشه به منم بگيد كه چه جوري اينجارو درست كردين ممنون ميشم

    Comment by سلوا — November 2, 2008 @ 4:20 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

