من مكتوب

November 3, 2008

من . آخر خط

خوب بذار راستش رو بگم . من ديروز رفتم شركت و از كارم انصراف دادم حالا پايين ميخوام دلايلم رو بيارم

وقتي ساعت 6 بيدار مي شي از خواب و ساعت 8 دقيقا اتوبوست ميرسه دم شركت و تو تقريبا 2 ساعت سرپا هستي و هيچ كار مفيدي نمي توني بكني و تمام وقت ات مي ميره از كارت كه ممكنه كلي عايدات مالي واست داشته باشه بيزار مي شي

وقتي ساعت 5 بعدازظهر از سركارت مي آي سمت خوابگاه و 2.5 بعد خسته و كوفته و سراپا سرپا مي رسي به خوابگاه از كارت بيزار مي شي

وقتي بهت ميگن كه توي 24 ساعت روز . 4.5 ساعتش رو توي مسير كارت بايد تلف كني از هر چي كاره زده مي شي

وقتي شب ساعت 10.5 ميخواي بخوابي ولي 20 نفر ديگه اي كه دارن توي همون سوئيت با تو زندگي ميكنند مشغول كركر خنده و مسخره بازي مي شن و اين كارشون تا ساعت يك شب بدون وقفه انجام مي شه و نمي ذاره تو بخوابي و تو بايد بخوابي از هر چي زندگي يه خسته مي شي (تازه اين رو در نظر داشته باشيد كه من دانشجوي كارشناسي ارشد دانشگاه تهرانم !!!!!!!!!) 😦 مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

وقتي ميان ترم ها بهم رسيدن و تو بايد مثل تراكتور بخوني ولي نمي توني بخوني و پايان ترم هم بعدش و باز تو نمي توني مثل بچه آدم بخوني و همه ازت انتظارهاي زيادي دارن از هر چي زندگي يه بيزار مي شي

خلاصه با اين همه بدبختي و سختي كار كردن نمي ارزيد و نمي صرفيد . خيلي راحت انصراف دادم و خيلي راحت دنبال يه كار ديگه ميخوام بگردم

در ضمن رفتم و كنسرت چهارنفره مهران مديري . رضا يزداني . عليرضا عصار و ماني رهنما در تالار وزارت كشور رو بليط 30 هزار تومني اش رو خريدم و الان خيلي خوشحالم . زمان كنسرت 17 تا 22 آبانه و من همون 17 ام كه جمعه است رو ميخوام برم و حالش رو ببرم . آدم دانشجو باشه و اينقدر لارج بازي (!!!!!!!) :دي

در ضمن با يه آدم خيلي جالب آشنا شدم كه ميخوام بعدا در موردش بنويسم

1 Comment »

  1. خیلی سخته همزمان کار کردن و درس خوندن.اون هم در دوره ارشد و تازه توی دانشگاه تهران.کار خوبی کردین.ان شاالله بعد از فارغ التحصیلی یه کار بهتر با سود بیشتر و ضرر کمتر

    Comment by ليلي — November 4, 2008 @ 1:17 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

