من مكتوب

November 30, 2008

home

Filed under: Uncategorized — saeedlog @ 8:19 pm
Tags: , , , ,

به این استادا بفهمونین که ما هم دل داریم و می خوایم توی تعطیلات بریم خانه هامون . یه روز رو بیشتر تعطیل کنن که به جایی برنمی خوره . اینقدر سنگدل نباشید تو رو خدا . یادتون بیاد که شما هم یه روزی دانشجوی بیچاره و فلک زده ای بودید که برای دیدن خانواده در ایام تعطیلات له له می زدید

حرف دیگه ای ندارم جز اینکه شدیدا میان میون ترم ها دارم له می شم

کارمندای با حقوق برجی بیشتر از یک میلیون تومن

دخترای دم بختی که اونقدر خوشگلید که نیاز ندارید که هیچ تلاشی برای بقا بکنید

دانشجوهای فوق العاده باهوشی که بدون درس خوندن هم شاگرد اول شریف می شید

دانشجوهایی که الان توی شهر خودتون درس میخونید و شهرتون هم یه دانشگاه خیلی خوب داره (در حد ام.آی.تی) م

شدیدا خوش به حالتون

فقط همین رو دوباره تاکید می کنم که خوش به حالتون

اه . دارم کم کم از افسردگی می میرم . کی این ایام امتحانات (ایام تحقیر شدن ) تموم می شه تا من حالم به حالت عادی برگرده

در ضمن فردا ساعت 2 الی 5 عصر توی تالار فردوسی دانشگاه تهران نمایش و نقد فیلم لاسته . منتقد بزرگ دکتر طالب زاده هم می آد . خواستین بیان . در ضمن فردا دوشنبه است

1 Comment »

  1. سلام من مجری مراسم هستم که توی مطلبتون اشاره کردید که سوتی های زشت دادم!!!وتا اونجاییکه یادم هست یک جا درمورد سریال گفتم روی مخاطب اثری رو میگذاره که نمی فهمد ویادم که دانشجویان محترم به فهم خود از مسائل به شدت!!!حساسند ونباید گفت شما نمی فهمید باید میگفتم متوجه نمیشوید!!!!!والبته در مورد سریال ما دو هفته تحقیق شبانروز کردیم وتمام 86قسمت را دیدیم واگر در مورد انتخاب سریال مشکلی دارید ویا اینکه فکر میکنید من هیچی از سریال نمی دونم میتوند نظرتون رو برام بفرستید تا پاسخ بدم ممنوم از گزارش کاملتون!!!!!!!!!!!!!!!

    Comment by عادلی حریر — December 7, 2008 @ 3:25 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

