من مكتوب

December 13, 2008

دانشگاه تهران , لطفا بیشتر به فکر ما باش

این دانشگاه تهران هم رسما خودش رو مسخره کرده با این سرعت اینترنتش . بنده امروز برای داونلود پنج تا مقاله که روی هم 3 مگابایت هم حجم نداشت یه دو سه ساعت علاف بودم و این زمانی خودش رو بیشتر نشون می ده که دانشگاه تهران یه زمانی بهترین سرعت اینترنت رو داشت. بچه های کارشناسی یه طوماری رو امضا کردن و بردن پیش دکتر جبه دار ولی اونم نتونست کاری بکنه . چرا که پیمانکار جدید یه کارهایی داره می کنه که معلوم نیست تا کی به طول می انجامه و شاید هم یه دو سالی طول بکشه این جوری که بوش می آد

امیدوارم که بچه های دانشگاه تهران این نوشته من رو بخونن و مثل تمام گردهم آیی های صنفی , یه گردهم آیی هم برای سرعت اینترنت داشته باشیم . چون این مسئله اگر برای بچه های کارشناسی یه مسئله علی السویه باشه برای بچه های کارشناسی ارشد و دکترا یه مسئله حیاتی و مهمه

وقتی نوشته های جادی رو می خوندم در باره پهنای باند کشورهای درجه دو و سه اتحادیه اروپا و مقایسه می کنم با سرعت اینترنت کشوری که قراره طبق سند چشم انداز قدرت اول منطقه از لحاظ اقتصادی و علمی و … بشه می فهمم که چقدر دولتمردان این کشور شعور این مردم رو دست پایین می گیرن .فراموش نکنید که اینجا دانشگاه تهرانه و بهترین های کشور اینجا جمع شدن , این همه امکانات حداقلی شایسته شان این دانشجویان نخبه نیست

به هر حال من نظرم رو گفتم واز همه بچه های دانشگاه تهران که این نوشته رو میخونن خواهش دارم که بیان و یه مطلبی رو فراخور موضوع توی کامنت ها بنویسن تا به یه جمع بندی برسیم و شاید بتونیم صدامون رو به گوش دکتر رهبر و بقیه برسونیم

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

