من مكتوب

December 21, 2008

اينم يه چند تا عكس خوشل

Filed under: خاطرات — saeedlog @ 8:37 pm
Tags: ,

والله اول از همه بگم كه اين عكس ها رو مهران برام ميل كرده و من اصلا از عكاس مربوطه اجازه انتشار اين عكس ها رو ندارم ، ولي از اون جايي كه تا من عكاس رو پيدا كنم و اجازه اش رو بگيرم و بعدش حالش رو داشته باشم كه اين عكس ها رو بذارم ، كلي طول مي كشه و حال و هواي يلدا نابود مي شه ، بهتر ديدم كه خودسرانه و صرفا به خاطر اينكه توي يكي از اين عكس ها هستم ، اين عكس ها رو اينجا بذاريم ، ببخشيد من رو لطفا دوستان گلم

1 Comment »

  1. ووووووو ، چه عكس هايي شد

    Comment by saeedlog — December 21, 2008 @ 8:44 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

