من مكتوب

January 10, 2009

pile of shit

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 2:51 pm
Tags:

زير يه عالمه درس مدفون شدم ‘ شديدا بايد درس بخونم تا بتونم معدلم رو بالا ببرم . شايد اگه هر كدوم از دوستاي قديمي ام من رو در اين حال و روز ببينن شك كنن كه آيا من همون سعيدم يا نه ؟!!! :دي

ديناميك سيستم هاي قدرت دكتر لساني

بهره برداري از سيستم هاي قدرت دكتر منصف

الكترونيك قدرت دكتر فرهنگي

همين سه تا اسم كافيه تا لرزه بر تن هر كسي بندازه . حالا ببينيد چه به حال من نحيف نزار اومده

پ.ن : دوستتون دارم . اگه من بهتون نمي تونم سر بزنم . شما ولي بهم سر بزنيد

پ.ن : برام دعا كنيد

پ.ن : راستي اسم اون فيلم برزيليه “توريست” بود

 

1 Comment »

  1. سلام جناب شفقی
    خدا را شکر و به لطف تلاش دوستان پرونده کوچک وبلاگ نیوز برای پرشین بلاگ و به بهانه خداحافظی جناب بوترابی، آماده و ارسال شد. در این پرونده شما هم سهم کوچکی را داشته اید. خوشحال می شویم که آن را ببینید. برای مشاهده مطالب این پرونده روی لینک زیر کلیک کنید:
    http://weblognews.ir/?tag=byemrblog
    با تشکر
    تیم خبری وبلاگ نیوز

    Comment by وبلاگ نیوز — January 10, 2009 @ 3:12 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

