من مكتوب

February 21, 2009

sadness

Filed under: دردهاي شخصي — saeedlog @ 11:38 am
Tags:

حالم بده و مثل هميشه اين نوشتنه كه مي تونه كمك ام كنه تا از اين حال بد بيرون بيام .

نمي دونم چرا حالم بده و اصلا نمي دونم چرا بعضي روزا احساس مي كنم كه خيلي آدم افسرده و سرد و خاكستري اي هستم و هيچ رقمه از اين حال و هوا بيرون نمي يام . البته ديروز روز بد من هم بود ، هواي سرد و خورشيد پشت ابر صبح نويد يك روز سرد و غمزده رو بهم مي داد و در ادامه وقتي كه با زور از خواب بيدار شدم و فهميدم كه بايد برم كلاس و كلاس درس خسته كننده و پرداخت يك شهريه گزاف و آخرش هم بيرون رفتن با “پ” ، البته “پ” انتظار داشتم كه باعث بشه از اين حال و هوا بيرون بيام ولي گويا اونها هم مي دونستند كه بايد امروزم خاكستري تر بشه و تمام تلاششون رو كردن تا اوضاع از اوني كه بود خراب تر بشه .

sadness

“پ” البته نمي دونست كه لحظاتي كه سكوت مي كرد و حرفي نمي زد ، چقدر برام دردآور بود ، نمي دونم چرا وقتي “پ” سكوت مي كنه ، ميخوام زمين باز بشه و من رو در خودش ببلعه ، اصلا نمي تونم ناراحتي ” پ” رو تحمل كنم .

البته از قديم گفتن لعنت بر زباني كه بي موقع باز بشه و من صبح ديروز يكي از اين سوتي ها رو دادم و يك چيزي رو گفتم كه ظاهرا نبايد ميگفتم ، البته هيچ وقت فكر نميكردم قضيه اين قدر جدي باشه .

گاهي اوقات احساس حمله شدن بهم دست مي ده و اين لحظات نمي دونم بايد چكار كنم ، مثلا زماني كه “ن” داشت باهام شوخي ميكرد ديشب، يك جورايي اين حس داشت اذيت ام ميكرد ، با اينكه خودم رو آدم خودداري مي دونم و به قولي خودم رو آدم با جنبه اي مي دونم ، ولي از درون داشتم اذيت مي شدم ، نمي تونستم جلوي خودم رو بگيرم كه واكنش نشون ندم ، انگاري يه چيزي به من ميگفت كه الان بايد يك چيزي بگي و مسلما زمان هايي كه يه حرفي رو از روي اضطرار مي زني ، بهينه ترين عكس العمل نيست و همين باعث مي شه كه كلي احساس دلزدگي بكني ، احساس هاي بدي كه يكي پشت ديگري بهت حمله مي كنند . دنياي پيچيده اي دارند احساسات من ، گاهي پيچيده تر از اوني مي شن كه من بتونم كنترلي روشون داشته باشم

كنترل نداشتن روي احساسات يكي از ضعف هاي منه كه هميشه دارم در خودم اصلاحشون مي كنم ، ولي بازم يك زمان هايي مي بينم كه باگ دارم و كاريش نمي شه كرد

1 Comment »

  1. 😦 fek mikrdam diruz ba shuro hayajan az khab pashodio pa b paye mn midoi..fek mikardam khandehat tu on sobhe ghashang,zire asemune kabude aftab nazade,vaghti tu chesham niga mikardi vaghei bashe!fek mikardam diruz kudake darune to ham shadmanane taab bazi mikard!fek mikardam dastamun be ham dorugh nemigan!nmidunestam engad afsordei!nemidunestam ruze badi dar entezarete!nemidunam shayad bayad bishtar beshnasamet!
    diruz avalin ruzi bud ke enghad baham budim..sob…asr..
    asr hamash shukhi bo0od!!age midunestam depi enghad amigh shukhi nemikardam..nmidunm shayad shukhiaye mn ziadi jeddie!ghablan behem goftan k azin tarze raftaram avayele dusti k hanuz mano nashnakhtan narahat shodan.
    fek mikardam vaghti sokut kardam to ru labkhandi k modam ru suratam keshidam focus mikoni..fek mikardam hamun labkhand kafi bashe ta to be budanam ba khodet etemad koni.nmidunm chra gahi yeho sokut mikonamo miram tu fekr?shayad hich aamele khareji nadashte bashe ama yeho ghargh darunam misham.ehsasate pichideo nashenakhtei k yeho tum mooj mizaneo mano dar khodesh ghargh mikone.tu on lahze k hich harfi nmitunam bezanam nmidunm chetor bhet begam k mn hauz hamun “p” am v DoOoset Daram!…moteassefane faghat mitunam labkhand bezanam!

    Comment by parasto0O — February 21, 2009 @ 12:46 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

