من مكتوب

May 3, 2009

احمدي نژاد

Filed under: اظهار نظرها — saeedlog @ 10:30 am
Tags:

خوب ظاهرا بايد علاوه بر اينكه بگم چرا طرفدار كروبي هستم ، بايد بگم چرا طرفدار احمدي نژاد نيستم و اصلا نمي خوام كه اين شخص در دوره بعدي رياست قوه مجريه كشورم رو عهده دار باشه .

احمدي نژاد براي من سمبل جهالت و سطحي نگري يه ، سمبل يك واپس گرا، البته دلائل بسياري براي اين حرفام دارم كه شخصا من رو متقاعد مي كنه كه اين فرد نمي تونه سكان دار كشتي بزرگ قوه مجريه كشور بزرگي چون ايران باشه ، اين شخص ماكزيمم مي تونه استاندار يك استان كوچك باشه ، البته بايد بگم در همين حد هم من شك دارم ، البته بگذريم كه اعتماد به نفس فوق العاده اي داره و حتي اگه رئيس جمهوري آمريكا هم بهش پيش نهاد بشه ، توانايي اش رو در خودش مي بينه

من در رابطه با تورم كمر شكن موجود در جامعه ، محمود احمدي نژاد رو مقصر مي دونم ، هر چند طرفداراي متعصب اش اين مسئله رو خيلي راحت و بدون حتي ذره اي تامل ربطش مي دن به هزار عامل خارجي كه اقتصاد دان هاي وابسته به احمدي نژاد مطرح مي كنند ، معمولا هم اين اقتصاد دان ها راست مي گن ، ولي نه تمام راست رو

من در رابطه با گراني مسكن شخص احمدي نژاد رو مقصر مي دونم .

من در رابطه با تحريم هاي گسترده عليه ايران احمدي نژاد رو مقصر مي دونم .

من در رابطه با اين همه مدير جوان و خام و بي تجربه كه ادعاي مديريت جهاني رو مي كنند شخص احمدي نژاد رو مقصر مي دونم .

من در رابطه با دروغ ها و وعده هاي پوپوليستي ريز و درشتي كه قبح دادنشون ديگه ريخته ، احمدي نژاد رو مقصر مي دونم .

من در رابطه با عدم اعتماد مردم به دولت احمدي نژاد رو مقصر مي دونم . برام مهم نيست كه مردم روستاهاي اين كشور احمدي نژاد رو دوست دارن ، چون شبيه شونه ، من برام دانشجوهايي در سطح خودم مهمه كه طبيعت سهم بيشتري از دارايي هاي خودش رو به اونها داده و مسلما برآورده كردن انتظارات اونها كار دشوارتري يه تا برآورده كردن مردم روستاهاي كوچك اين كشور ، اين كشور فقط كشور محرومين نيست و احمدي نژاد فقط رئيس جمهور محرومين نيست كه تمام تلاش اش رو داره در راستاي صدقه دادن به اين اقشار مي كنه و به اين قضيه هم افتخار ميكنه

دوست عزيزي سهميه بنزين رو يكي از افتخارات احمدي نژاد مي دونه و اين كار رو مصداق شجاعت احمدي نژاد مي دونه و معتقده كه اين كار از دست خاتمي بر نمي اومد ، حال من سئوال ام اينه كه واقعا كارنامه احمدي نژاد اين قدر خاليه كه سر قضيه سهميه بندي بنزين چنين مانوري داده مي شه ، چرا سر انحلال اين همه ارگان برنامه ريز و كارشناس اين قدر مانور داده نمي شه ، چرا در مسئله صندوق ذخيره ارزي خالي اين قدر مانور داده نمي شه ، چرا سر انبساط چشم گير حجم مخارج دولت چنين مانوري داده نمي شه ؟؟؟؟

نمي دونم چطور شد كه مردم ما حاضر شدند به اين شخص راي بدهند، ولي حالا كه راي دادند ديگر كاري از دست هيچ كس ساخته نيست و بايد تحمل مي شد كه شد و بسيار بزرگوارانه هم شد ولي براي چهار سال آتي اميدوارم راي خودشون رو حرام نكند و پوچ و باطل به صندوق نياندازند و همراه با اندكي فكر و تامل اين راي را در صندوق بياندازند.

نه كوركورانه دنبال احمدي نژاد افتادن و نه كوركورانه سنگ خاتمي و موسوي را به سينه زدن را قبول ندارم و اميدوارم تمام اينها همراه با انديشه و فكر و دورانديشي باشه

در ضمن دوست الكترونيكي قديمي من ، بنده از دوستي با شما توبه مي كنم و اميدوارم خدا من رو به خاطر اين اشتباهم ببخشه ، سعي مي كنم قبلش چك كنم ببينم دوستام چه صبغه سياسي و فكري اي دارند ، بعد تصميم به دوستي باهاشون بگيرم ، اصلا نمي خوام دوستام كوركورانه دنبال آرمان هاي واهي و ساده لوحانه بيافتند و به ظواهر دل خوش باشند

2 Comments »

  1. با سلام. واقعا اینقدر دلایلتون برای مخالفت با احمدی نژاد زیاد بود که شمارش از دستم خارج شد. به شما و همه دانشجویان مرفه دانشگاه که اغلب با پولی که دولتهای گذشته در جیب خانواده هایشان ریخته اند تا فرزندانشان را به کلاس کنکور و تیزهوشان و ارشد بفرستند حق میدهم. هاشمی رفسنجانی که جامعه را به 3 قسمت کرد وطبقه محروم را به بهانه عدم کفایت در جذب بودجه از نعمتهای خدادادی محروم کرد و خاتمی هم که آنقدر فکر باد کردن بادکنک گفتگوی تمدنهایش و سرسپردگی به آمریکا و اروپا بود که صدای محرومین را نمی شنید.
    حق دارید که سهمیه بندی بنزین را کار کوچکی بدانید چراکه سخنگوی دولت خاتمی به صراحت اعلام میکند که جرات تغییر نظام رایانه ای را نداشته اند و خاتمی هم در مقابل ذکر این حرف در جلسه سخنرانی در دانشکده فنی دانشگاه تهران سکوت اختیار می کند و دکتر ستاری هم در این زمینه در سخنرانی امروزشان در دانشگاه فردوسی تنها فرمودند این موضوع هدفمند کردن یارانه ها و سهمیه بندی بنزین را سیاسی نکنید. حق دارید که این عدالت را برنتابید چراکه خاتمی هرگز شما را با آن آشنا نکرده است.
    حق دارید که ندانید که مردم چرا این رئیس جمهور را برگزیدند و این دوره هم نخواهید فهمید که چرا موسوی و کروبی را به کنار میزنند. چون شما رنج طبقات فقیر را نچشیده اید. چون شما طی 16 سال متوالی در 2 دولت سرمایه داری مجبور به سکوت و محروم نگه داشته شدن نبودید.
    توبه کردن هم کاربسیار خوب و عاقلانه ایست اما به شرط اینکه برای خدا باشد نه برای خاتمی و موسوی و کروبی و امثالهم.
    ضمنا آدم بهتر هست که یا وارد مسائل سیاسی نشه و همون درسهاش رو بخونه و یا اگر وارد شد ظرفیت انتقاد پذیری داشته باشه.

    Comment by ferdosi.elek — May 6, 2009 @ 9:46 pm

  2. گاهي اوقات انتقاد ها اونقدر مضحكه كه آدم نمي دونه چطور بايد جوابشون رو بده ، مثل نامه فاطمه رجبي به موسوي كه طفلي موسوي نمي دونست بايد چطور جوابشون رو بده ، به هر حال مهم نيست ، گاهي اوقات بهتره آدم از كنار بعضي ها همراه يك سكوت سنگين عبور كنه و هيچ وقعي برشون ننهه

    Comment by saeedlog — May 9, 2009 @ 12:08 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

