من مكتوب

July 5, 2009

Nokia N95 8GB ;-)

Filed under: همين جوري ها — saeedlog @ 8:46 pm
Tags:

خوب بالاخره من یک سنگ بزرگ رو با هر بدبختی ای بود , برداشتم و رفتم و N95 خریدم , من تا الان شاید بیش از هفت , هشت تا گوشی عوض کردم و خوب همه می دونن که این پروسه یک پروسه کاملا همراه با ضرره و من به این نتیجه رسیدم که باید به این رفتارم یه کات اساسی بدم و خوب به این نتیجه رسیدم که باید یه گوشی خوب بخرم که بتونم روش در پنج سال آینده حساب کنم و از اون جایی که دوربین عکاسی و فیلم برداری اش هم برام مهم بود و من می خواستم که با یک تیر سه تا نشون بزنم , رفتم و N95 8GB گرفتم که به کلی خیالم از بابت همه این چیزا راحت شد , اگر چه یک پول قلنبه دادم , ولی خوب می دونم که در دراز مدت یک سود کامله و اصلا اعتقادم اینه که یا باید گوشی ات قیمت اش زیر چهل هزار تومن باشه و یا اینکه بالای سیصد هزار تومن و تمام گوشی های این وسط رو همراه با ضرر می دونم و معتقدم که باید یک گوشی بگیری که پنج سال آینده هم از مد نیفتاده باشه و برای همه جالب و جذاب باشه ( این رو از زبان یک گوشی باز حرفه ای دارید می شنوید که دیگه حالش داره از گوشی بازی بهم میخوره و همه جورش رو امتحان کرده ).

در خرید گوشی باید به این نکته دقت کرد که چه بخش از خرید این گوشی ناشی از نیازه و چه بخشی اش ناشی از تجمل گرایی است و خوب البته در مورد من تمام اینها با همدیگه دخیل بودند . هم یک گوشی می خواستم که مناسب برای تماس هام , اطلاعات تماس هام و اس ام اس بازی باشه , هم این که مناسب عکس برداری و فیلم برداری باشه ( چون اخیرا دوز ماجراجویی خونم به شدت بالا رفته ) , هم بشه به دیگران پزش رو داد ( به هر حال یک موقع هایی لازمه ) , هم اینکه بدونی از طرف یک شرکت معتبر و یک تیم طراحی قوی ساخته شده ( که بهترین برند به نظرم نوکیا و یکی از بهترین طراحی ها N95 ه ) , هم اینکه بدونی که تا مدت ها برات کار می کنه ( که حتما باید دست اول باشه , به دست دوم ها اصلا نمی شه اعتماد کرد ) و یکی از مهم ترین فاکتورها اینه که از گوشی ات احساس رضایت داشته باشی ( متاسفانه این احساس زمانی که یک گوشی ارزان می خری اصلا درت بوجود نمی یاد و این خیلی بده) و ….

خلاصه اينكه الان خيلي راضي ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخ جون

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

