من مكتوب

September 20, 2009

خستگی

Filed under: اظهار نظرها — saeedlog @ 12:45 am

خسته شدم , واقعا از بودن در این جامعه و دیدن این همه نامردمی خسته شدم , خسته شدم بس که دیدم مردمان یک کشور که دارای زبان مشترک , فرهنگ مشترک و اعتقادات مشترک هستند , این گونه نمی توانند هم رو تحمل کنند و بهم دهن کجی می کنند . واقعا چه اتفاقی افتاده که عده ای نمی توانند سبزها رو تحمل کنند , سبزهایی که هیچ پوشش خبری ندارند , سبزهایی که تریبونی برای انعکاس نظراتشون ندارند , سبزهایی که در روز قدس بلندگو نداشتند و حنجره هاشون تنها بلندگو برای اظهار نظراتشون بود , حتی همین قدر هم تحمل نمی شوند. اگه ایده تقلب رو موسوی و کروبی در ذهن مردم کاشتند , جمهوری اسلامی با صدا و سیمای یکجانبه اش این بذر رو آبیاری کرد , آخه اگه تقلب نشده چرا به موسوی و کروبی که از همین نظام هستند, اجازه داده نمی شه مستنداتشون رو از طریق رسانه ملی مطرح کنند, چرا اصلا فرصت داده نمی شه که حرف بزنند. خسته شدم از این همه نامردمی

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment

Blog at WordPress.com.